Jak zwiększyć skuteczność strony internetowej oraz materiałów marketingowych ? (II edycja)


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Na spotkaniu poruszymy następuj?ce kwestie :

  • Jak zwiększyć skuteczność i siłę przekazu obecnego serwisu internetowego - wykorzystuj?c potencjał obecnej Państwa strony i możliwości CMS, bez konieczności wymiany strony i dużych zmian programistycznych.
  • Jak konstruować teksty na stronie i materiałach reklamowych by zwiększyć ich skuteczność - konkretne przykłady i techniki do zastosowania od zaraz
  • Jak zwiększyć skuteczność przekazu poprzez dobór właściwych zdjęć i odpowiednie ułożenie tekstu, zdjęć lub grafiki w materiałach reklamowych i na stronie
  • Najnowsze trendy i nowe sposoby na wyróżnienie się spośród konkurencji

Osoba prowadz?ca :

Małgorzata Bednarek, prezes zarz?du i dyrektor ds. strategii sprzedażowych w Migomedia - jednej z wiod?cych agencji interaktywnych w Polsce. Migomedia świadczy kompleksow? obsługę marketingow?: serwisy www, oprogramowanie dedykowane, systemy e-commerce, e-marketing (SEO, SEM, media społecznościowe, itd.). Wśród klientów s? m.in. Play, Merlin.pl, TVP, Konica Minolta, Iveco, InterContinental, Sarenza, Laboratoire Dermatologique Bioderma, Komandor oraz najważniejsze instytucje np. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Finansów, MSZ czy znane, francuskie agencje reklamowe.

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin