Wydarzenie wyjątkowe Patronat CCIFP
Jak zawładnąć masową wyobraźnią? Święty Mikołaj – case study
Język :
Polski
Cena : WYDARZENIE FIRMY STOWARZYSZONEJ W CCIFP
Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z organizatorem
PasséL'événement est terminé.
Śniadanie online z BALAJCZA
Czwartek, 1 grudnia 2022 r.
godz. 8:00-9:00
„Postać Świętego Mikołaja to najczęściej używany symbol w przedświątecznym marketingu.
Jak to się stało, że jeden z najbardziej czczonych świętych w Kościele stał się przykładem czystej komercji i banalizacji idei świąt? Zastanowimy się nad tym w czasie Śniadania on-line: „Jak zawładnąć masową wyobraźnią? Święty Mikołaj – case study”. Zapraszamy w czwartek 1 grudnia o godz. 8.00.
Powiemy również:
- dlaczego Kościół katolicki zarządził rewizję kultu Świętego Mikołaja
- jak popkultura amerykańska wpłynęła na marketingowy wizerunek Mikołaja
- skąd się wziął zwyczaj szykowania skarpet i butów na prezenty
- kto wymyślił rumianego, tłuściutkiego Mikołaja z saniami
- dlaczego czapki elfów z czerwonych stały się niebieskie i fioletowe
- kiedy po raz pierwszy użyto postaci Św. Mikołaja w reklamie
Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.
Partner spotkania: Sietar Polska
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446
- Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
- Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Jak zawładnąć masową wyobraźnią? Święty Mikołaj – case study
L'événement est terminé.