Praktyczny warsztat angażowania Klienta w proces budowania oferty i przygotowywania specyfikacji produktu Zajęcia z cyklu "KLUCZOWE KOMPETENCJE SPRZEDAŻOWE DLA INŻYNIERÓW KONSULTANTÓW". Kurs przeznaczony jest dla inżynierów i techników, zawodowo zajmujących się sprzedażą usług/produktów skomplikowanych technologicznie. Program inspirowany jest francuskim systemem edukacji, który od lat, na różnych poziomach, uczy zawodu „technik, inżynier – handlowiec” (technico-commercial).
>
Celem szkolenia jest pokazanie uczestnikom - ekspertom w swoich dziedzinach - w jaki sposób mog? wpływać na proces decyzyjny Klienta i angażować go w przygotowanie korzystnej specyfikacji zamówienia. Szkolenie zmienia postrzeganie zawodu handlowca. Odwraca jego rolę i pokazuje jak ustawić się wobec Klienta, by ten nalegał na współpracę i widział korzyści ze współpracy.
Po szkoleniu inżynierowie będ? łatwiej stawiali weto Klientowi, szybciej osi?gali decyzję Klienta i chętniej rozmawiali o budżecie.
- Odkrywanie pozacenowych interesów partnera,
- Sterowanie procesem decyzyjnym v. osi?ganie odpowiedzialności Klienta
- Dobre i złe praktyki w procesie przygotowywania oferty/rozwi?zania
- Praktyczny warsztat
Partner merytoryczny :