Szkolenie

Jak przeprowadzić udany przetarg na agencje pracy tymczasowej


Aleje Jerozolimskie 93
02-001
Warszawa

Cena :
260 PLN + VAT pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN + VAT pozostałe osoby
Osobom, które anulują swój udział w seminarium do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów seminarium. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed seminarium, koszty nie są zwracane.

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Na rynku pracy tymczasowej i outsourcingu personalnego istnieje kilka tysięcy agencji. Podczas seminarium opowiemy, co warto wiedzieć i czym się kierować, by wybrać te o profilu najbardziej dopasowanym do specyfiki naszej firmy.

 

Zapraszamy na seminarium, na którym przedstawimy Państwu efektywne sposoby zarządzania współpracą z agencjami pracy tymczasowej. Pragniemy dostarczyć konkretne narzędzia i wiedzę z tego obszaru.  

Podczas szkolenia będziemy omawiać metodę przeprowadzenia skutecznego przetargu na agencję pracy tymczasowej – od momentu definiowania celów do momentu pełnego wdrożenia projektu związanego z przetargiem. 

Powiemy też o tym o co zadbać, by wdrożenie wybranej agencji odbywało się bez przykrych niespodzianek.

 

PROGRAM

Część pierwsza

  1. Dlaczego warto, a nawet trzeba posiadać usługę zarządzania agencjami pośrednictw pracy tymczasowej
  2. Na czym polega jakość świadczenia usług agencji,
  3. Jakie mogą być motywacje agencji do współpracy z różnymi pracodawcami i użytkownikami
  4. Znaczenie zasięgu geograficznego agencji oraz na co zwracać uwagę podczas rozmów z agencjami

 

 

Część druga

  1. Prezentacja platformy PG SOS
  2. Study-case firmy korzystającej z platformy

 

Seminarium jest skierowane do firm korzystających z agencji pośrednictwa pracy tymczasowej lub planującej taką współpracę oraz posiadające powyżej 70 pracowników tymczasowych i kontakt z co najmniej 3 agencjami pracy tymczasowej.

 

Mapa dojazdu

 

Siedziba CCIFP : Aleje Jerozolimskie 93, Nowogrodzka Square, 6 minut pieszo od Dworca Centralnego , 3 minuty od Placu Starynkiewicza

Zapraszamy do korzystania ze środków transportu publicznego. Do siedziby Izby najłatwiej dotrzesz:

Metrem - linia M1 (stacja Centrum)

Tramwajem – linie: 7, 9, 22, 24, 25 (przystanek Plac Starynkiewicza)

Autobusem – linie: 127, 128, 158, 175 (przystanek Plac Starynkiewicza) lub linie: 131, 501, 517, 519, 521, 522, 525 (przystanek Dworzec Centralny)

Rowerem – najbliższe stacje Veturilo znajdują się w przy ulicy Williama Heerleina Lindleya oraz przy skrzyżowaniu ulic Żelaznej i Siennej.

Płatne miejsca parkingowe z tyłu budynku, przy ul. Nowogrodzkiej (wjazd na ul. Nowogrodzką od ul. Chałubińskiego, ruch jednokierunkowy)

 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zmiana trybu pracy CCIFP