Jak prowadzić prospecting przez LinkedIn?

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

Warsztaty

>

Podczas warsztatów „Jak prowadzić prospecting przez LinkedIn?” pochylimy się nad poniższymi pytaniami:

  • Jaki potencjał niesie ze sob? obecność na LinkedIn i w jakich obszarach można wykorzystać ten portal w codziennej pracy?
  • Jak powinien wygl?dać profil LinkedIn skutecznego sprzedawcy?
  • Które informacje warto umieszczać na profilu, a podawania których należy się wystrzegać?
  • Jak sprawić, by nasz profil LinkedIn wzywał do działania i pracował dla nas 24 godziny na dobę?
  • Budowanie sieci kontaktów na LinkedIn: jakimi zasadami warto się kierować?
  • Co robić, by zacz?ć tworzenie naszego wizerunku jako eksperta?

Na pewno omówimy także kwestie takie jak:

  • Wybór zdjęcia a wizerunek profesjonalisty
  • Udzielanie się w grupach
  • Pasywny prospecting, czyli co „wrzucać” na LinkedIn
  • Wyszukiwanie potencjalnych klientów i inicjowanie kontaktów
  • LinkedIn jako narzędzie networkingowe
  • Ekonomia wdzięczności, czyli polecenia i rekomendacje na LinkedIn
  • LinkedIn Sales Navigator i inne narzędzia do działalności prospectingowej
  • „LinkedIn Po Sandlerowsku”, czyli mała lektura na koniec

Nawet jeżeli jeszcze nie jesteś aktywnym użytkownikiem LinkedIn, wszystkie kwestie wymagaj?ce wyjaśnienia zostan? omówione w sesjach pytań i odpowiedzi.

Trener :

Andrzej Twarowski - Menedżer z doświadczeniem w zarz?dzaniu sprzedaż? w bankowości, liniach lotniczych i usługach profesjonalnych dla biznesu. Jako trener i konsultant biznesowy bardzo duż? wagę przywi?zuje do zrozumienia biznesowych wyzwań każdego z klientów, w czym pomaga mu „twarde” wykształcenie menedżerskie (ekonomia i MBA). 10 letnie doświadczenie w branży szkoleniowej (min. długoletni Dyrektor Zarz?dzaj?cy House of Skills) wykorzystuje w realizacji projektów zapewniaj?cych trwały efekt dla klienta.

Partner merytoryczny :

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!