Jak komunikować przy mikrobudżecie marketingowym


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
bezpłatne

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Spotkanie dla właścicieli i osób zarządzających MŚP

 

>

Program spotkania :

  • Cele i narzędzia komunikacji marketingowej online.
  • Jak dostosować cele do narzędzi marketignowych.
  • Podstawowe pozycje budżetu komunikacji marketingowej.
  • 10 pomysłów na komunikację low cost.
  • Co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami.
  • Jak komunikować w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Linkedin...).
  • Przegl?d darmowych narzędzi online wspomagaj?cych komunikację.
  • Ćwiczenie: zbudować swój nowy plan komunikacji marketingowej online (określenie celów, wybór narzędzi, organizacja pracy...).

Prowadz?cy :

Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin