Jak komunikować przy mikrobudżecie marketingowym
Spotkanie dla właścicieli i osób zarządzających MŚP
>
Program spotkania :
- Cele i narzędzia komunikacji marketingowej online.
- Jak dostosować cele do narzędzi marketignowych.
- Podstawowe pozycje budżetu komunikacji marketingowej.
- 10 pomysłów na komunikację low cost.
- Co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami.
- Jak komunikować w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Linkedin...).
- Przegl?d darmowych narzędzi online wspomagaj?cych komunikację.
- Ćwiczenie: zbudować swój nowy plan komunikacji marketingowej online (określenie celów, wybór narzędzi, organizacja pracy...).
Prowadz?cy :
Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Jak komunikować przy mikrobudżecie marketingowym
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte