Wydarzenie wyjątkowe Patronat CCIFP

Jak CFO przyspiesza rozwój innowacji? Prezentacja Raportu Ayming i panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli innowacyjnych firm

Siedziba BCC, Plac 3 Krzyży 18, IV piętro, 00-535, Warszawa, Polska
See on map

Cena : WYDARZENIE FIRMY STOWARZYSZONEJ W CCIFP.

Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z organizatorem.

Passé

L'événement est terminé.

Zapraszamy na spotkanie dotyczące roli CFO w rozwoju innowacyjności biznesu, które odbędzie się 14.06.23 o godz. 10:00. 

Wydarzenie jest otwarte i skierowane do: dyrektorów finansowych, dyrektorów generalnych, właścicieli firm, prezesów, członków zarządów, dyrektorów strategii i innowacji. 

Link do rejestracjiKLIK

Trudna sytuacja gospodarcza zmusza firmy do szukania oszczędności i wkładania większego wysiłku w utrzymanie płynności finansowej. Jednocześnie tempo zmian rynkowych jest zawrotne - kolejne miesiące przynoszą przełomy technologiczne, w tym skokowy rozwój AI. W tej sytuacji firmy częściej niż dotychczas szukają rozwiązań, które pozwolą im zachować konkurencyjność. Równocześnie ich kryzysowo okrojone budżety coraz gorzej znoszą inwestycje w innowacje.

Ta bezprecedensowa sytuacja zainspirowała nas do przyjrzenia się, w jaki sposób w tych trudnych czasach Dyrektorzy Finansowi / CFO postrzegają swoją rolę w rozwoju innowacji w firmie.

Eksperci Ayming przedstawią wyniki badania rynku przeprowadzonego na Dyrektorach Finansowych / CFO z branż uznawanych za innowacyjne. Będą one punktem wyjścia do dyskusji w gronie przedstawicieli kadry zarządzającej wyższego szczebla z innowacyjnych firm.

Porozmawiamy m.in. o tym:

·        Jak swoją rolę widzą CFO a czego oczekują od nich organizacje?

·        Jakie są bariery na drodze do innowacji?

·        Skąd wziąć pieniądze na rozwój innowacji?

·        Czy nowe zjawiska rynkowe to zagrożenie czy szansa na przyspieszenie innowacji?

Na te i inne pytania odpowiedzą nasi goście… 

Na spotkanie zapraszamy dyrektorów finansowych, dyrektorów generalnych, właścicieli firm, prezesów, członków zarządów, dyrektorów strategii i innowacji z firm członkowskich, BCC i naszych sympatyków.

Prelegenci:

Magdalena Burzyńska - Dyrektor Zarządzający, Ayming Polska

Z Ayming związana od ponad 18 lat. Pierwsze 7 lat spędziła we Francji, gdzie zajmowała się wdrażaniem nowych usług konsultingowych na rynkach międzynarodowych. Pracowała między innymi z Hiszpanią, Włochami, Wielką Brytanią, Belgią i Niemcami, pozostawiając po sobie dobrze zakorzenioną kulturę innowacji i kilka dodatkowych usług do tej pory znajdujących się w portfolio firmy. Od 2011 roku nadaje strategiczny kierunek Ayming Polska. Zapewnia klientom profesjonalne wsparcie w pozyskiwaniu finansowania innowacji (m.in. ulgi proinnowacyjne, dotacje). Absolwentka Prawa na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Zarządzania na Université Paris Dauphine, a także General Management Program w Harvard Business School w Bostonie.

 

Izabela Diana Jaszczołt - Dyrektor Rozwoju Biznesu, Ayming Polska

Magister politologii oraz magister prawa. Pomaga przedsiębiorstwom w wyborze rozwiązań wspierających rozwój biznesu i uzyskiwanie lepszych wyników finansowych. Specjalizuje się w obszarze podatków, finansowania innowacji i kosztów pracy. Buduje trwałe relacje z Klientami i wspiera ich na każdym etapie współpracy. Łączy wiedzę merytoryczną z zakresu doradztwa operacyjnego ze znajomością wyzwań, przed którymi stają firmy z różnych branż. Współpracuje z firmami należącymi do TOP 500 największych przedsiębiorstw w Polsce - zarówno polskimi, jak i zagranicznymi.

Ayming to międzynarodowa grupa doradcza działająca w 14 krajach w Europie i Ameryce Północnej. Ayming Polska wspiera przedsiębiorstwa w optymalnym prowadzeniu działalności operacyjnej i osiąganiu lepszych wyników finansowych, oferując profesjonalne doradztwo w trzech obszarach: finansowania innowacji, kosztów pracy oraz podatków i opłat lokalnych.

 

Joanna Kępczyńska - Członek Zarządu w E.ON Polska S.A.

Karierę na rynku finansowym rozpoczęła od stanowiska specjalisty ds. rynku terminowego (Warszawska Giełda Towarowa). Następnie piastowała stanowisko maklera papierów wartościowych (Wood and Company, Credit Suisse First Boston) oraz menedżera projektów strategicznych (DM BZWBK).

W Grupie E.ON pracuje od 2004 roku. Zajmowała szereg stanowisk menedżerskich w obszarach: Finanse, Zakupy Energii, Kontroling i Zarządzanie Ryzykiem. Od 2013 roku obejmowała funkcje międzynarodowe w spółkach należących do Grupy E.ON (dawniej innogy, wcześniej RWE) w Niemczech. W RWE Generation kierowała działem Asset Controlling, gdzie była odpowiedzialna za kontroling elektrowni jądrowych, węglowych oraz kopalni w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Holandii. W 2014 roku objęła kierownictwo działu kontrolingu w spółce sprzedażowej RWE Vertrieb z siedzibą w Dortmundzie.

Joanna Kępczyńska jest absolwentką SGH na kierunku Finanse i Bankowość, a także studiów MBA na Politechnice Warszawskiej realizowanych we współpracy z London Business School of Economics.

 

Joanna Jaranowska - Atlas sp. z o.o. 

Od 2008 r. jest Dyrektorem ds. Rachunkowości w firmie Atlas sp. z o.o. odpowiedzialnym za kwestie finansowo-rachunkowe oraz podatkowe spółki. Nadzoruje również aspekty Robotic Process Automation w spółce w obszarze finansów. Pełni funkcję Koordynatora Grupy Kapitałowej Atlas ds. Rachunkowości - jest w tym obszarze m.in. odpowiedzialna za konsolidację SSF Grupy Kapitałowej, a także nadzorowała od strony rachunkowo-podatkowej kilkakrotne połączenia spółek z tej Grupy Kapitałowej ze spółką matką - Atlas sp. z o.o. W firmach wielkiej czwórki spędziła w sumie osiem lat. Od 2000 r. posiada dyplom ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).

 

dr Paweł Górnicki - Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, CREOTECH INSTRUMENTS S.A.

Magister fizyki na Uniwersytecie Warszawskim, doktor nauk fizycznych w Centrum Fizyki Teoretycznej Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, stypendysta Instytutu Fizyki Jądrowej im. Maxa Plancka w Heidelbergu w Niemczech.

W swojej blisko 30-letniej karierze zawodowej dr Paweł Górnicki zajmował się zarządzaniem finansami przedsiębiorstw, controllingiem oraz wprowadzaniem w organizacji metodologii usprawniających procesy biznesowe m.in. Lean Six Sigma. Wiedzę zdobywał m.in. w Uniwersytecie Arizona, USA oraz Instytucie w Heidelbergu, Niemcy. Posiada tytuł ACCA (ang. The Association of Chartered Certified Accountants);

Dyrektor i współwłaściciel firmy Inquiry sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (2020-2023 rok). W latach 2001 - 2019 Wiceprezes, Dyrektor Finansowy Ceramika Nowa Gala S.A., Końskie, jednocześnie członek i Wiceprezes Zarządu spółek grupy kapitałowej: Ceramika Gres S.A. (2007 - 2019), Ceramika Nowa Gala II sp. z o. o. (2004 - 2018), Energia Park Trzemoszna sp. z o. o. (2013 - 2019), CNG Luxembourg S.a.r.l. (2010 - 2019) W latach 1995 - 2001) Dyrektor inwestycyjny w Trinity Management sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie.

 

Spotkanie moderuje:

Ewa Rzodkiewicz - dyrektor ds. nominacji członkowskich w Zespole Loży Warszawskiej BCC, managerka z ponad 18-letnim doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi, zespołami, firmami, tworzeniu strategii i realizacji projektów rozwojowych i restrukturyzacyjnych, budowaniu firm od podstaw; mówczyni; wiceprezeska Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców.

Pełniła funkcję m.in. dyrektora ds. strategii i dyrektora zarządzającego w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A., Polskiej Grupie Zbrojeniowej S.A. oraz ostatnio funkcję CEO w startupie produkcyjnym - fabryce skuterów elektrycznych. Zasiadała w radach nadzorczych wielu firm. Absolwentka SGH w Warszawie, studiów podyplomowych Prawo Handlowe na UMK w Toruniu oraz studiów MBA Finanse w Akademii Leona Koźmińskiego.

Spotkanie odbędzie się w siedzibie BCC, Plac 3 Krzyży 18, IV piętro.Zapraszamy Klubowiczów i Sympatyków BCC.

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!