Internetowy niezbędnik marketera, czyli 9 narzędzi, które przydadzą się Twojej firmie (edycja wrześniowa)

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : bezpłatne

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

Google we współpracy ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców oraz z CCIFP zaprasza

>

Spotkanie ma na celu bezpośrednie wspieranie mikro, małych i średnich przedsiębiorców w poznawaniu oraz wdrażaniu narzędzi i rozwi?zań internetowych w firmach.  

W czasie zajęć przedstawimy narzędzia, które pozwalaj? ocenić stan obecności firmy w sieci i przeanalizować dotychczas prowadzone działania.

Pokażemy również rozwi?zania za pomoc? których Twoja firma będzie mogła:
•       dotrzeć do swoich potencjalnych klientów znajduj?cych się w okolicy
•       właściwie zaprezentować swoj? ofertę użytkownikom smartfonów
•       zaistnieć na rynkach zagranicznych.

W czasie spotkania będzie możliwość umówienia się na indywidualne konsultacje z doradc? Internetowych Rewolucji, które s? części? programu wsparcia przygotowanego specjalnie z myśl? o firmach z sektora MŚP.

Program spotkania :

  1. Przydatne narzędzia
  2. Jak zadbać o obecność naszej marki?
  3. Jak zadbać o nasz? dostępność dla użytkowników z okolicy
  4. Jak zadbać o widoczność?
  5. Co jest ważne dla mobile?
  6. W jaki sposób analizować to, co robimy ?

Z naszych badań wynika, że przedsiębiorcy zdaj? sobie sprawę, że firmy wykorzystuj?ce internet, na przykład do reklamy, promocji sprzedaży czy zarz?dzania, będ? się szybciej i lepiej rozwijały niż te, które nie s? w nim obecne. W tym samym czasie technologia wci?ż się rozwija, możliwości jakie daje internet jest coraz więcej, co często utrudnia przedsiębiorcom wybranie spośród nich tego, co dla nich najważniejsze. Dlatego w tym roku nasz program Internetowe Rewolucje skupi się na realnym i bezpośrednim wsparciu firm. Doradcy, którzy dostępni będ? już od tego tygodnia, pomog? przedsiębiorcom zdefiniować ich potrzeby oraz odpowiednio dobrać narzędzia do realizacji swoich celów. Dzięki zaangażowaniu ZPP będziemy mogli jeszcze sprawniej dotrzeć do firm w regionach i
ułatwić dostępność bezpłatnych konsultacji w obszarze wykorzystania rozwi?zań internetowych do rozwoju ich biznesu - powiedziała Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor Google Polska.

W czasie spotkania chcemy pokazać odbiorcom przydatne  narzędzia, z których korzystamy na co dzień, tak żeby mogli wyjść z tych zajęć z pewnym zakresem informacji. To czego dowiemy się na spotkaniu, będ? mogli Państwo wykorzystać samodzielnie lub skorzystać później z pomocy doradców, którzy będ? do Państwa dyspozycji na dodatkowe indywidualne, bezpłatne konsultacje.

Partner merytoryczny wydarzenia :

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!