International Speed Business Mixer | SOPOT

Sheraton Sopot Hotel, Powstańców Warszawy 10 , 81-718, Sopot, Polska
See on map

Język :
angielski / polski

Cena : Koszt udziału w wydarzeniu wynosi:
140 PLN + 23% VAT - dla firm stowarzyszonych w CCIFP
220 PLN + 23% VAT - dla firm niestowarzyszonych

Rejestracja na wydarzenie oznacza zgodę na warunki przedstawione w regulaminie spotkania.
Zapraszamy 1 reprezentanta z firmy.

Passé

L'événement est terminé.

Serdecznie zapraszamy na Sopocką edycję Speed Business Mixera dziewięciu międzynarodowych izb bilateralnych, który odbędzie się w hotelu Sheraton

Dołącz do wyjątkowego spotkania networkingowego, dzięki któremu nawiążesz nowe kontakty w środowisku biznesowym skupionym wokół międzynarodowych izb bilateralnych oraz skorzystasz z możliwości dotarcia do potencjalnych klientów i przyszłych partnerów.

 

Czym jest Speed Business Mixer?

Speed Business Mixer to spotkanie umożliwiające każdemu uczestnikowi dotarcie ze swoją ofertą do bardzo szerokiego grona odbiorców. Każdy zarejestrowany uczestnik ma możliwość wzięcia udziału w serii krótkich spotkań z przedstawicielami wybranych branży*.

Podczas spotkania rozmówcy podzieleni są na grupy utworzone na podstawie wypełnionego wcześniej online formularza zgłoszeniowego. Każdy z uczestników otrzyma indywidualny harmonogram rozmów, które odbędzie przydzielony do danych grup podczas 3 sesji: w każdej grupie dany uczestnik w ok. 2 minutowej wypowiedzi przedstawi się pozostałym członkom grupy. Po ok. 20 minutach i wymianie wizytówek z uczestnikami danej grupy każdy przejdzie do kolejnej grupy, zgodnie ze swoim harmonogramem.

 

AGENDA  SPOTKANIA:

  • 17:30 – 18:00 Rejestracja uczestników
  • 18:00 – 18:20 Oficjalne otwarcie i debata
  • 18:20 – 19:20 SPEED BUSINESS MIXER
  • 19:20 – 21:00 Koktajl i networking

 

*Organizatorzy nie gwarantują spotkania z firmami z każdej z branż, które uczestnik zaznaczył na formularzu zgłoszeniowym.

Rejestracja na wydarzenie jest możliwa tylko poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Przed rejestracją na spotkanie prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem wydarzenia:

REGULAMIN

 

Koszt udziału:

140 PLN NETTO + VAT - dla firm stowarzyszonych

220 PLN NETTO + VAT - dla firm niestowarzyszonych

 


 

Prosimy o zabranie ze sobą zaświadczenia zaszczepienia przeciwko COVID19 lub negatywny wynik testu na COVID19, który był wykonany nie później niż 48 godzin przed spotkaniem. Na miejscu wydarzenia będziemy prosić Państwa o okazanie ww. dokumentów.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami na wydarzeniu obowiązuje limit miejsc dla osób niespełniających powyższych warunków. Prosimy o uwzględnienie, że przy przekroczeniu wspomnianego limitu, organizatorzy nie gwarantują miejsca dla uczestników, których on dotyczy.

 

KONTAKT: Antonina Sobczak

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!