Employer Branding
Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Jak zgryźć orzech EB, czyli o marce pracodawcy lekkostrawnie a konkretnie.
>
Masz problem z niedoborem talentów w firmie? Zastanawiasz się, jak zatrzymać u siebie najlepszych? A może zaangażowanie Twoich pracowników spadło i nie bardzo chce wrócić do poż?danego poziomu?
Te warsztaty pomog? Ci zrozumieć, jak marka pracodawcy wpływa na całokształt funkcjonowania Twojej firmy – obecnych i przyszłych pracowników, cele biznesowe i otoczenie społeczne. Dowiesz się, jak rozpocz?ć działania employer brandingowe w firmie i sprawić, by Twoja marka pracodawcy służyła marce Twoich produktów i usług. Poznasz najlepsze praktyki i największe wpadki gigantów. Znajdziemy czas na dyskusję, przykłady i inspiracje.
Dla kogo jest to szkolenie?
Zapraszamy specjalistów HR, osoby zwi?zane z rekrutacj? w małych i średnich przedsiębiorstwach, pracowników działów marketingu i komunikacji, którzy zajmuj? się lub interesuj? się Employer Brandingiem. To spotkanie dla wszystkich, którzy rozumiej?, że marka pracodawcy ma znaczenie, ale nie wiedz? od czego zacz?ć przygodę z employer brandingiem w swojej pracy.
Program warsztatów :
- Employer Branding w liczbach, czyli kilka faktów z badań.
- Grupy docelowe – dla kogo to wszystko?
- Bez planu nie ma efektów – o strategii EB.
- Odkrywamy Employment Value Proposition.
- Komunikacja w działaniach EB.
- Candidate experience = customer experience? Jak traktujesz swoich potencjalnych pracowników?
- Czy odnieśliśmy sukces? O mierzeniu działań EB.
W trakcie dnia przewidziany jest wspólny lunch.
Osoba prowadz?ca warsztaty :
Anna Myślińska, psycholog i trener, Specjalista ds. Marketingu w Agencji HR Jobs Plus. W obecnym miejscu pracy jestem odpowiedzialna za strategię komunikacji z kandydatami, wdrożenie zasad przyjaznej rekrutacji i komunikację wewnętrzn? w agencji doradztwa personalnego. W swoim doświadczeniu zawodowym zajmowałam się integracj? działań marketingowych i HR – projektami skierowanymi do pracowników firmy, kandydatów i studentów. Moim celem jest inspirować i pomagać w rozwoju potencjału, którym dysponuje każdy pracodawca.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Employer Branding
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte