Emocje w zarządzaniu


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Emocje kształtują nasze zawodowe relacje w pracy,  motywują do działania, wpływają na naszą efektywność. Co tak naprawdę oznacza zarządzanie emocjami w miejscu pracy i jakie najważniejsze korzyści niesie ta umiejętność dla wszystkich tych, którzy zarządzają pracą innych? Jakie techniki warto zastosować, aby wzmacniać swoje emocjonalne zdolności dla lepszego zawodowego funkcjonowania? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi pokazujemy w praktyce podczas naszego interaktywnego warsztatu, łączącego elementy nowoczesnej inteligencji emocjonalnej i najskuteczniejszych technik zarządzania emocjami.

 

>

Korzyści płyn?ce z udziału w warsztacie:

- zdobycie świadomości tego, jak zarz?dzać emocjami tak, by wspomagały nasze wszystkie działania

- zwiększenie umiejętności budowania odporności emocjonalnej w pracy

- zdobycie znajomości technik zarz?dzania najbardziej powszechnymi sytuacjami generuj?cymi emocje w zarz?dzaniu

Prowadz?cy:

KARINA TOMCZYK - Trener, psycholog i konsultant biznesowy w obszarze rozwoju indywidualnego potencjału osobistego. Jako psycholog społeczny i badacz realnych aspektów osobistej inteligencji emocjonalnej, kładzie nacisk na praktyczny wymiar projektowanych warsztatów z  uwzględnieniem rozwijania i doskonalenia kompetencji Uczestników, ich realnych umiejętności i  przydatnej wiedzy. Konstruuje oraz wdraża indywidualne rozwi?zania szkoleniowe, dedykowane zaspokajaniu konkretnych potrzeb Uczestników, w takich obszarach, jak: Inteligencja Emocjonalna i Zarz?dzanie Emocjami, Wywieranie Wpływu, Budowanie Zespołów,   Stress Management, Techniki Skutecznej Prezentacji i Wyst?pień Publicznych, Team Building, Negocjacje Zespołowe, Komunikacja Interpersonalna (także Komunikacja pomiędzy Kobietami i Mężczyznami), Obsługa Klienta, czy  Techniki Efektywnej Sprzedaży.

Brała udział min. w projektach szkoleniowych dla takich firm, jak: Accenture, Allianz, Auchan, General Motors (Opel, Saab, Chevrolet), GlaxoSmithKline, Microsoft, Procter&Gamble.

Swoj? wiedz? i doświadczeniem chętnie dzieli się ze Studentami w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, gdzie prowadzi zajęcia warsztatowe z zakresu rozwijania osobistych interpersonalnych umiejętności liderskich.

Partner merytoryczny :

https://ccifp.pl/wp-content/uploads/2013/12/piaseckazylewicz-logo-exp-color-rgb3.png

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!