E-mail marketing: dlaczego dokładne targetowanie kampanii zwiększa ich skuteczność?
Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Spotkanie będzie prowadzone częściowo w formie warsztatowej.
>
Podczas spotkania zaprosimy Was do świata e-mail marketingu i odpowiemy między innymi na poniższe pytania:
- Dlaczego to jakość, a nie ilość subskrybentów liczy się w e-mail marketingu?
- W jakim celu warto gromadzić o nich jak najwięcej informacji?
- Jak wyci?gać wnioski na podstawie zachowań odbiorców i dostosowywać się do ich oczekiwań?
- Jakich informacji dostarcz? nam statystyki każdego mailingu i dlaczego warto na nich koncentrować uwagę?
- Jakie informacje pozyskujemy z każdej kampanii, i jak możemy wykorzystać je podczas realizacji kolejnych wysyłek.
Dowiedz się więcej i zastosuj swoj? wiedzę w praktyce!
Dobre praktyki e-mail marketingu pod k?tem strategii firmy, oczekiwań subskrybentów i wymagań współczesnych technologii.
Indywidualne podejście do subskrybentów i jego pozytywne konsekwencje dla wizerunku firmy oraz ponoszonych kosztów.
Pod?żanie za trendami i wymaganiami odbiorców pod względem technicznym i estetycznym.
Rozumienie odbiorców i budowanie relacji z nimi zarówno poprzez kampanie automatyczne, jak i wysyłki standardowe.
Osoba prowadz?ca :
MICHAŁ WOJCIECHOWICZ, Account Director w Splio Polska
Doświadczenie w dziedzinie CRM, analityki sprzedażowej i marketingu zdobywał m.in. w Universum Polska oraz UEFA EURO 2012 przy przygotowywaniu największego polskiego wydarzenia sportowego w ostatnim dziesięcioleciu.
W październiku 2012 roku doł?czył do Splio, obejmuj?c stanowisko Account Managera. Zajmuje się kluczowymi klientami firmy, usprawniaj?c ich strategie e-mail marketingowe oraz doradzaj?c im w prowadzeniu wielokanałowych działań marketingowych. Od stycznia kieruje zespołem odpowiedzialnym za relacje z klientami jako Account Director.
Michał prowadzi także liczne szkolenia z dziedziny e-mail marketingu dla Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Commerce Polska). Jego wyst?pień można było posłuchać już między innymi w ramach Letniej Szkoły Ecommerce oraz warsztatów akcji Kupuję w Internecie.
Prywatnie zapalony rowerzysta oraz pasjonat i nieustaj?cy odkrywca muzyki.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
E-mail marketing: dlaczego dokładne targetowanie kampanii zwiększa ich skuteczność?
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte