E-mail marketing: dlaczego dokładne targetowanie kampanii zwiększa ich skuteczność?


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Spotkanie będzie prowadzone częściowo w formie warsztatowej.

 

>

Podczas spotkania zaprosimy Was do świata e-mail marketingu i odpowiemy między innymi na poniższe pytania:

- Dlaczego to jakość, a nie ilość subskrybentów liczy się   w e-mail marketingu?  

- W jakim celu warto gromadzić o nich jak najwięcej informacji?

- Jak wyci?gać wnioski na podstawie zachowań odbiorców i dostosowywać się do ich oczekiwań?

- Jakich informacji dostarcz? nam statystyki każdego mailingu i dlaczego warto na nich koncentrować uwagę?

- Jakie informacje pozyskujemy z każdej kampanii, i jak możemy wykorzystać je podczas realizacji kolejnych wysyłek.

Dowiedz się więcej i zastosuj swoj? wiedzę w praktyce!

Dobre praktyki e-mail marketingu pod k?tem strategii firmy, oczekiwań subskrybentów i wymagań współczesnych technologii.

Indywidualne podejście do subskrybentów i jego pozytywne konsekwencje dla wizerunku firmy oraz ponoszonych kosztów.

Pod?żanie za trendami i wymaganiami odbiorców pod względem technicznym i estetycznym.

Rozumienie odbiorców i budowanie relacji z nimi zarówno poprzez kampanie automatyczne, jak i wysyłki standardowe.

Osoba prowadz?ca :  

MICHAŁ WOJCIECHOWICZ, Account Director w Splio Polska

Doświadczenie w dziedzinie CRM, analityki sprzedażowej i marketingu zdobywał  m.in. w Universum Polska oraz UEFA EURO 2012 przy przygotowywaniu największego polskiego wydarzenia sportowego w ostatnim dziesięcioleciu.

W październiku 2012 roku doł?czył do Splio, obejmuj?c stanowisko Account Managera. Zajmuje się kluczowymi klientami firmy, usprawniaj?c ich strategie e-mail marketingowe oraz doradzaj?c im w prowadzeniu wielokanałowych działań marketingowych. Od stycznia kieruje zespołem odpowiedzialnym za relacje z klientami jako Account Director.

Michał prowadzi także liczne szkolenia z dziedziny e-mail marketingu dla Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Commerce Polska). Jego wyst?pień można było posłuchać już między innymi w ramach Letniej Szkoły Ecommerce oraz warsztatów akcji Kupuję w Internecie.

Prywatnie zapalony rowerzysta oraz pasjonat i nieustaj?cy odkrywca muzyki.

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!