Szkolenie Rozwój kompetencji  •  Komunikacja i PR

Digital audio w komunikacji

biuro dentsu Polska
ul. Czerska 12
00-732
Warszawa
Polska

Dla firm stowarzyszonych
Język : polski

Zapisy zbierane są do :
Środa 19 Październik 2022 - 13H00

Cena :
Wydarzenie bezpłatne
Wydarzenie zarezerwowane dla firm członkowskich.

Wydarzenie wyłącznie dla członków CCIFP. Prosimy o zalogowanie się w celu rejestracji.

ZALOGUJ SIĘ *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie „Digital audio w komunikacji”. Warsztat poprowadzi grupa reklamowa dentsu Polska.

 

Zapraszamy Państwa na bezpłatne szkolenie „Digital audio w komunikacji”. Warsztat poprowadzą uznani eksperci z wiodącej grupy reklamowej – dentsu Polska - wyróżnionej tytułem Grupy Reklamowej 2022 roku przez Media i Marketing Polska.

Gwarantujemy konkretny zastrzyk wiedzy merytorycznej i praktycznej.

Dlaczego warto?

Konsumpcja treści digital audio przyspieszyła w trakcie pandemii i jak się okazało, nie był to tylko chwilowy trend:

  • ponad 60% użytkowników internetu w Polsce słucha treści audio online, a ponad 30% słucha podcastów każdego miesiąca.
  • 66% Millennialsów oraz przedstawicieli Generacji Z czuje się zmęczonych nadmierną stymulacją wizualną i dla większości z nich jest to powód, dla którego chętniej sięgają do audio online.
  • profil konsumenta treści digital audio jest bardzo atrakcyjny dla marketerów – przeważają osoby młodsze, a słuchacze podcastów to osoby z wyższym wykształceniem o większej sile nabywczej.
  • digital audio gwarantuje większe zaangażowanie w konsumowanie treści oraz większą uwagę odbiorcy w porównaniu do tradycyjnego radia czy telewizji, co przekłada się na wyższy potencjał zapamiętywalności reklamy.
  • za rosnącą konsumpcją audio nie nadążają wydatki reklamowe, co daje reklamodawcom szansę na zbudowanie widoczności w kanale, którego zasięg systematycznie rośnie.

Jak widać jest wiele powodów, dla których warto uważniej się przyjrzeć digital audio w kontekście działań reklamowych.

Jaką wiedzę wyniosę z warsztatu?

  • Jak wykorzystać digital audio w działaniach Twojej marki, wyróżnić się na rynku reklamowych i wyprzedzić konkurencję
  • W Polsce 60% użytkowników internetu korzysta ze streamingu muzyki, a ponad 9 milionów słucha podcastów przynajmniej raz w miesiącu. Jak uwzględnić tę grupę w działaniach Twojej marki
  • Jakie są najważniejsze trendy w digital audio i jak zaplanować kampanię, aby osiągnęła sukces
  • Inspiracje i najciekawsze case studies ze świata oraz lokalnego rynku.

Plan

  • 9h30 - 10h: śniadanie/przekąski, kawa.
  • 10h - 12h30: szkolenie
  • 12h30 - 13h00 networking

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!