Custom Publishing - co dalej z prasą firmową ?
Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Nowa era magazynów Custom Publishing - Pięć trendów w prasie firmowej dla konsumentów
>
Magazyny typu Custom Publishing, wydawane przez marki, wchodz? w nowy etap rozwoju pod wpływem cyfrowej rewolucji. Dzięki blogom, mediom społecznościowym i aplikacjom na smartfony i tablety, marki mog? teraz być tam, gdzie ich klienci. Mog? tworzyć treści trafiaj?ce jeszcze lepiej w ich kręgi zainteresowań i nawi?zywać z nimi relacje. Oto 5 nowych trendów w Custom Publishing 2.0.
Prowadz?cy :
Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Custom Publishing - co dalej z prasą firmową ?
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte