Budowanie relacji z mediami - tajniki skuteczności

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

>

Opis szkolenia:

Środki masowego przekazu kształtuj? opinię publiczn? na całym świecie. Posiadanie umiejętności współpracy z dziennikarzami to podstawa pracy dobrego PRowca i przepis na sukces medialny firmy.   Aby jednak przygotowane przez nas materiały pojawiły się w mediach, nie wystarczy jedynie ich dobra treść. Decyduj?cym elementem jest często sposób przekazania tej informacji dziennikarzowi. Jak skutecznie z nim rozmawiać? Jak wybrać najefektywniejsze medium? Jak poradzić sobie z wywiadami w radiu b?dź telewizji? Na te i inne pytania odpowiedz? Iwona Kubicz i Edyta Płuciennik – Skalska z agencji Procontent Communication.

Program warsztatów:

  1. Zasady przygotowywania materiałów prasowych – pisz tak, aby inni chcieli Cię cytować
  2. Jak dobrze sprzedać swoje teksty i przebić się przez g?szcz informacji?
  3. Wybór odpowiednich mediów
  4. Szanse i zagrożenia częstych kontaktów z mediami
  5. Oczekiwania mediów wobec PRowców
  6. Efektywna współpraca z dziennikarzami
  7. Sztuka udzielania wywiadów – zostań Demostenesem dzisiejszych czasów
  8. Prawo prasowe
  9. Do’s & Don’ts

Prowadz?cy:

Edyta Płuciennik-Skalska - Posiada ponad 9-letnie doświadczenie w branży public relations. W agencji Procontent Communication odpowiedzialna jest za strategię i rozwój. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, działaniach dla Klientów z branży FMCG, kampaniach społeczno–edukacyjnych oraz strategiach social media.   Swoje doświadczenie zdobywała w kluczowych agencjach, takich jak: McCann Worldgroup, On Board PR, Edelman PR, Ogilvy PR oraz firmie doradczej Ernst&Young.   W ci?gu lat miała okazję pracować między innymi dla takich marek jak: The Walt Disney Company, Nespresso, Nestle Waters – Acqua Panna, San Pellegrino, ExxonMobil, Philip Morris, Microsoft, AmRest, Adamed, Tesco, Levi’s, Coca-Cola, Bundesliga, Hawlett Packard, Zentiva.
Jest absolwentk? Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, ze specjalizacj? stosunki międzynarodowe gospodarcze i polityczne.

Iwona Kubicz - Specjalizuje się w projektach z zakresu Corporate PR i zarz?dzania kryzysowego. Członek International Public Relations Association i juror w konkursie IPRA Golden World Awards w kategorii komunikacja w kryzysie i Public Affairs and Lobbing.Associate, Head of Strategy & Development Department w On Board PR. Koordynowała projekty realizowane dla firm takich jak: TEVA, Zentiva, Adamed, Europlant oraz projektów wspieraj?cych rozwój R&D w Polsce m.in. dla Polskiej Platformy Technologicznej Innowacyjnej Medycyny. Jest autorem wielu strategii dla kampanii informacyjno-edukacyjnych w zakresie profilaktyki prozdrowotnej: Odnaleźć Siebie, Głęboki Oddech, Zentiva – Zmieniamy przyzwyczajenia, TEVA – 360 stopni dla zdrowia, Corewellness – wewnętrzna siła, kampania nt. kleszczowego zapalenia mózgu dla firmy Baxter.Swoje doświadczenie zdobywała prowadz?c projekty z wielu obszarów komunikacji od audytów komunikacyjnych i Internal PR po kampanie public relations i zarz?dzanie komunikacj? w kryzysie dla m.in. takich firm jak: markety OBI, HBO, Hallmark Channel.Jest autork? licznych publikacji na łamach pism marketingowych oraz wydawnictw akademickich. Pracowała w działach PR takich firm, jak: TUiR Warta S.A.,VIVA Art Music. Prowadziła zajęcia w Instytucie Dziennikarstwa UW na specjalizacji Marketing Medialny i Public Relations. Wykładowca Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie. Ukończyła studia z zakresu organizacji i zarz?dzania oraz studia dziennikarskie na UW.

Partner merytoryczny :

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!