Blog Marketing

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

Spotkanie prowadzone jest w ramach cyklu "Narzędzia Nowego Marketingu" - spotkanie pierwsze

>

Już za tydzień rozpoczniemy cykl spotkań seminaryjnych „Narzędzia Nowego Marketingu”. Cykl ten jest odpowiedzi? na Państwa potrzeby sygnalizowane w zeszłym roku m.in. na spotkaniach Klubu Marketingu i PR.

Pierwsze spotkanie dotyczyć będzie tworzenia firmowego bloga :

Kiedy warto się nim zaj?ć, co w nim umieszczać, kto powinien go prowadzić, do kogo powinien być skierowany, jak często dodawać wpisy, czym różni się blog firmowy od strony internetowej, czy może być nieskuteczny ?

Na te i inne pytania znajd? Państwo odpowiedź już w najbliższ? środę 16 stycznia na spotkaniu z Panem Krzysztofem Urbanowiczem z firmy Mediapolis Interactive.

Krzysztof   Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).

Celem całego cyklu „Narzędzia Nowego Marketingu” jest przekazanie Państwu umiejętności wykorzystywania narzędzi nowego marketingu, takich jak organizowanie akcji promocyjnych w social media, prowadzenie bloga firmowego, używanie White Papers, itp.

Z uwagi na duż? różnorodność branż, w jakich Państwo pracuj? a także specyfikę narzędzi nowego marketingu część spotkań przeznaczona jest dla firm z sektora B2B a część dla firm z sektora B2C.

Program cyklu :

Termin

Temat

Prelegent

16 stycznia 2013

Blog Marketing

Mediapolis Interactive

27 lutego 2013

Social Media Marketing B2C

Mediapolis Interactive

27 marca 2013

Social Media Marketing B2B

Mediapolis Interactive

24 kwietnia 2013

White Papers - narzędzie marketingu B2B

Mediapolis Interactive

5 czerwca 2013

Prawo autorskie w marketingu on-line

Kochański, Zięba, Rapala i Partnerzy

Partner merytoryczny :

Przy zapisie na cały kurs 10 % zniżki.

(Udział ze zniżk? dotyczy różnych przedstawicieli tej samej firmy w poszczególnych spotkaniach z cyklu)

Osobom, które anuluj? swój udział w seminarium do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów seminarium.  Osobom, które anuluj? swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed seminarium, koszty nie s? zwracane.

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!