Blog Marketing
Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Spotkanie prowadzone jest w ramach cyklu "Narzędzia Nowego Marketingu" - spotkanie pierwsze
>
Już za tydzień rozpoczniemy cykl spotkań seminaryjnych „Narzędzia Nowego Marketingu”. Cykl ten jest odpowiedzi? na Państwa potrzeby sygnalizowane w zeszłym roku m.in. na spotkaniach Klubu Marketingu i PR.
Pierwsze spotkanie dotyczyć będzie tworzenia firmowego bloga :
Kiedy warto się nim zaj?ć, co w nim umieszczać, kto powinien go prowadzić, do kogo powinien być skierowany, jak często dodawać wpisy, czym różni się blog firmowy od strony internetowej, czy może być nieskuteczny ?
Na te i inne pytania znajd? Państwo odpowiedź już w najbliższ? środę 16 stycznia na spotkaniu z Panem Krzysztofem Urbanowiczem z firmy Mediapolis Interactive.
Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).
Celem całego cyklu „Narzędzia Nowego Marketingu” jest przekazanie Państwu umiejętności wykorzystywania narzędzi nowego marketingu, takich jak organizowanie akcji promocyjnych w social media, prowadzenie bloga firmowego, używanie White Papers, itp.
Z uwagi na duż? różnorodność branż, w jakich Państwo pracuj? a także specyfikę narzędzi nowego marketingu część spotkań przeznaczona jest dla firm z sektora B2B a część dla firm z sektora B2C.
Program cyklu :
Termin | Temat | Prelegent |
16 stycznia 2013 | Blog Marketing | Mediapolis Interactive |
27 lutego 2013 | Social Media Marketing B2C | Mediapolis Interactive |
27 marca 2013 | Social Media Marketing B2B | Mediapolis Interactive |
24 kwietnia 2013 | White Papers - narzędzie marketingu B2B | Mediapolis Interactive |
5 czerwca 2013 | Prawo autorskie w marketingu on-line | Kochański, Zięba, Rapala i Partnerzy |
Partner merytoryczny :
Przy zapisie na cały kurs 10 % zniżki.
(Udział ze zniżk? dotyczy różnych przedstawicieli tej samej firmy w poszczególnych spotkaniach z cyklu)
Osobom, które anuluj? swój udział w seminarium do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów seminarium. Osobom, które anuluj? swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed seminarium, koszty nie s? zwracane.
Mapa dojazdu
Blog Marketing
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte