19.04 Klub marketingu i PR
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
PasséL'événement est terminé.
>
Jak budować markę pracodawcy w mediach społecznościowych?
Jak wykorzystać social media w działaniach employer brandingu?
Czy Facebook to najlepsze medium?
Czy obawy HR-owców i marketerów s? słuszne?
Najbliższe spotkanie klubu marketingu i PR poświęcone będzie budowaniu marki pracodawcy w mediach społecznościowych. Na przykładzie zrealizowanej kampanii Sii Tech Challenge omówimy, w jaki sposób budować dialog i zaangażowanie potencjalnych pracowników oraz porozmawiamy o własnych doświadczeniach w tym obszarze.
DATA: czwartek, 19 kwietnia 2012, godz. 16:00 – 18:00
MIEJSCE: siedziba CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
W trakcie spotkania przedstawimy:
? Kilka przykładów skutecznych działań w mediach społecznościowych
? Wyniki kampanii Sii Tech Challenge
? Społeczne kanały komunikacji z potencjalnymi pracownikami
Spotkanie poprowadz?:
Norbert Kilen, Strategy Director Think Kong
Katarzyna Wieczorek, Specjalista ds. PR i Komunikacji Sii
http://pl.sii.eu/pl/ | http://www.thinkkong.pl/ |
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Celem spotkań Klubu marketingu i PR jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób pracuj?cych w działach marketingu, komunikacji czy PR w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat. |
Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.
Mapa dojazdu
19.04 Klub marketingu i PR
L'événement est terminé.