19.04 Klub marketingu i PR

CCIFP, Widok 8, Warszawa
See on map

Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)

Passé

L'événement est terminé.

>

Jak budować markę pracodawcy w mediach społecznościowych?

Jak wykorzystać social media w działaniach employer brandingu?

Czy Facebook to najlepsze medium?

Czy obawy HR-owców i marketerów s? słuszne?

  

Najbliższe spotkanie klubu marketingu i PR poświęcone będzie budowaniu marki pracodawcy w mediach społecznościowych. Na przykładzie zrealizowanej kampanii Sii Tech Challenge omówimy, w jaki sposób budować dialog i zaangażowanie potencjalnych pracowników oraz porozmawiamy o  własnych doświadczeniach w tym obszarze.

  

DATA:                    czwartek, 19 kwietnia 2012, godz. 16:00 – 18:00

MIEJSCE:            siedziba CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

  

W trakcie spotkania przedstawimy:

  

 ?                 Kilka przykładów skutecznych działań w mediach społecznościowych

 ?                 Wyniki kampanii Sii Tech Challenge

 ?                 Społeczne kanały komunikacji z potencjalnymi pracownikami

  

Spotkanie poprowadz?:

Norbert Kilen, Strategy Director Think Kong
Katarzyna Wieczorek, Specjalista ds. PR i Komunikacji Sii

  http://pl.sii.eu/pl/http://www.thinkkong.pl/

--------------------------------------------------------------------------------------------------  

Celem spotkań Klubu marketingu i PR jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób pracuj?cych w działach marketingu, komunikacji czy PR w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!