18.10 Klub marketingu i PR
>
Social media policy - czy należy bać się mediów społecznościowych ?
Rewolucja social media : nk, goldenline, facebook, twitter, foursquare, google plus. Jak aktywność Twoich pracowników na serwisach społecznościowych może wpływać na wizerunek Twojej firmy? Czy to szansa, czy zagrożenie? Czy da się to kontrolować? Jak uświadomić pracownikom potencjalne ryzyko dla wizerunku firmy i dla nich samych?
"Social Media is about sociology and psychology more than technology"
Brian Solis, FutureWorks
DATA: wtorek, 18 października 2011, godz. 16:00 – 18:00
MIEJSCE: siedziba CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
W trakcie spotkania omówimy:
? definicję Social Media i Social Media Policy
? przykłady problemów i niebezpieczeństw wynikaj?cych z obecności w social mediach
? przykłady zastosowań Social Media Policy w praktyce
? jak się zabezpieczyć przed potencjalnym ryzykiem?
? porady dla pracodawców i pracowników
Spotkanie poprowadz?:
Angelika Kuśnierz, Prezes Zarz?du Gutenberg networks Warszawa, agencji działaj?cej w ramach Corporate Profiles DDB Group, specjalizuj?cej się m.in. w marketingu wydawniczym oraz
Michał Rutkowski, Dyrektor Zarz?dzaj?cy Tribal DDB, agencji interaktywnej działaj?cej w ramach Corporate Profiles DDB Group, pracuj?cej m.in. dla McDonald's, Unilevera, Cyfry Plus, Johnson & Johnson i Rieber Foods Polska.
Partner merytoryczny:
http://www.gutenberg-networks.pl | http://www.tribalddb.pl/ |
BRAK WOLNYCH MIEJSC
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Celem spotkań Klubu marketingu i PR jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób pracuj?cych w działach marketingu, komunikacji czy PR w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat. |
Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.
Mapa dojazdu
18.10 Klub marketingu i PR
L'événement est terminé.