>
Zarz?dzanie komunikacj? w sytuacjach kryzysowych – case study Leroy Merlin
Kryzysy - mniejsze czy większe - przytrafiaj? się każdej firmie. Jednym ze sposobów ograniczenia części z nich jest sprawne zarz?dzanie komunikacj? i wychwytywanie pierwszych symptomów potencjalnych problemów. Nie wymaga to dużych nakładów, a pozwala firmie skutecznie komunikować się wewnętrznie i z otoczeniem, w obliczu sytuacji kryzysowej.
Dlaczego warto zarz?dzać komunikacj? w sytuacjach kryzysowych?
Jakie s? korzyści a jakie potencjalne pułapki?
Na co warto zwrócić uwagę?
DATA: czwartek, 15 września 2011, godz. 16:00 – 18:00
MIEJSCE: siedziba CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
W trakcie spotkania, na przykładzie doświadczeń firmy Leroy Merlin omówimy:
? sytuacje kryzysowe jako test skutecznego zarz?dzania komunikacj?
? przepływ informacji
? rola komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
? wdrażanie skutecznego systemu zarz?dzania komunikacj?
Spotkanie poprowadzi Anna Romaniecka-Mankiewicz, posiadaj?ca ponad 20-letnie doświadczenie w handlu detalicznym z branży "home improvement". Od 4 lat pracuje w Leroy Merlin jako Dyrektor ds. Korporacji, gdzie jest odpowiedzialna m.in. za komunikację instytucjonaln?. Z wykształcenia politolog, ze specjalizacj? z zakresu strategii marketingu i PR.
Partner merytoryczny:
http://www.leroymerlin.pl/
Prosimy o potwierdzenie obecności do 13 września 2011 na adres anna.silska(@)ccifp.pl
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Celem spotkań Klubu marketingu i PR jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób pracuj?cych w działach marketingu, komunikacji czy PR w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat. |
Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.
Mapa dojazdu

15.09 Klub marketingu i PR
L'événement est terminé.