04.07 Jak wypromować firmę na Facebooku i pozyskać 100.000 fanów?
Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Firmy, które najlepiej wykorzystują Facebooka, to takie, które mają jasną i przemyślaną strategię na to, dlaczego warto tam być. Wiedzą, kogo oraz w jaki sposób chcą zachęcić do interakcji.
>
- Co zatem zrobić, aby nasza strona również angażowała fanów i osi?gnęła sukces?
- Jak wykorzystać siłę społeczności na Facebooku?
- Jak generować ruch na fanpage’u naszej marki i budować zaangażowanie fanów?
Zapraszamy do udziału seminarium, które poprowadzi nasz gość specjalny Krzysztof Urbanowicz, ekspert social media, autor znanego bloga Media Café Polskao mediach tradycyjnych i mediach społecznościowych.
W programie:
- Rynek mediów społecznościowych w Polsce: Facebook, Nasza Klasa, Twitter...
- Jak wykorzystać media społecznościowe w działaniach marketingowych?
- Strategia obecności firm w mediach społecznościowych.
- Co to jest Facebook Marketing?
- 10 sposobów na pozyskanie fanów na Facebooku.
- Jak pozyskać 100.000 fanów na Facebooku?
- Co jest ważniejsze: ilość czy zaangażowanie?
- Najczęściej popełniane błędy.
Do udziału zapraszamy:
Dyrektorów i specjalistów marketingu, PR i komunikacji, szefów firm, specjalistów social media w firmie i właścicieli małych i średnich biznesów.
Informacje o prowadz?cym:
Krzysztof Urbanowicz
Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).
Partner merytoryczny:
Mapa dojazdu

04.07 Jak wypromować firmę na Facebooku i pozyskać 100.000 fanów?
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte