Aktualności firm stowarzyszonych

Wierzbowski Eversheds Sutherland doradcą Grupy Netsprint w strategicznej akwizycji na rynku reklamy programmatic

<p style="text-align: justify;">Grupa Netsprint (Innova Capital) przejęła spółkę Way To Grow, specjalizującą się w optymalizacji powierzchni reklamowej w serwisach internetowych na potrzeby sprzedaży w modelu programmatic. Potencjał nowo przejętej firmy pozwoli Grupie Netsprint wyjść z ofertą na zagraniczne rynki.  </p>

>

Grupa Netsprint (Innova Capital) przejęła spółkę Way To Grow, specjalizuj?c? się w optymalizacji powierzchni reklamowej w serwisach internetowych na potrzeby sprzedaży w modelu programmatic. Potencjał nowo przejętej firmy pozwoli Grupie Netsprint wyjść z ofert? na zagraniczne rynki.    

Grupie Netsprint doradzał zespół Wierzbowski Eversheds Sutherland w składzie:  Michał Karwacki(partner, szef praktyki PE & VC),  Ewa Szlachetka  (partner, szef praktyki M&A i rynków kapitałowych), Paweł Lasota (senior associate w zespole prawa pracy), Natalia Burchardt (senior associate w zespole M&A) oraz  Marek Tołcz (associate w zespole M&A)

Firma Way To Grow oferuje kompleksowe usługi w zakresie zarz?dzania i optymalizacji powierzchni reklamowej wydawców internetowych w modelu programmatic. Zapewnia rozwi?zania ł?cz?ce popyt z wielu platform SSP, takich jak Google, AppNexus czy Adform. Współpracuje z ponad 300 serwisami i aplikacjami.

Spółka została założona w 2014 roku przez Dominika Czarnotę, Janusza Michalika i Łukasza Grodeckiego. Wcześniej pracowali oni razem m.in. w NK.pl oraz Interii.

- To strategiczna akwizycja, która wzmacnia potencjał Grupy Netsprint w obszarze programmatic. Teraz będziemy w stanie zaoferować naszym partnerom jeszcze bardziej kompleksowe usługi i jeszcze efektywniej wspierać ich biznes. Efektem synergii będzie też intensyfikacja działań na innych rynkach - uzasadnia Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint.

- Mamy bardzo zaangażowany zespół, w którym staramy się zachować balans pomiędzy doświadczeniem a potencjałem młodych osób. Dzięki temu wzajemnie napędzamy się do pracy, a to przekłada się na coraz lepsze wyniki spółki - podkreśla Dominik Czarnota.

- Cieszę się, że kancelaria Wierzbowski Eversheds Sutherland mogła doradzać kupuj?cemu przy tej transakcji. Widzimy tendencje konsolidacyjne w sektorze cyfrowym, w tym reklamy, SaaS i big data, i chcielibyśmy być części? takich zmian na rynku – mówi Michał Karwacki.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin