Aktualności firm stowarzyszonych

Słodka tajemnica hoteli Mercure

<p style="text-align: justify;" lang="fr-FR" align="justify"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span><strong>Już po raz czwarty marka Mercure zaprasza swoich gości do wspólnego delektowania się smakiem czekolady. Sweet Secret by Mercure to wyjątkowa oferta pobytu w hotelu, w ramach której klienci otrzymują kolekcję ręcznie wykonanych pralin oraz dodatkowe korzyści. W tym roku kampania rusza 22 marca w hotelach marki w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej. </strong></span></span></p>

>

Słodka oferta

Marka realizuje wyj?tkow? kampanię Sweet Secret by Mercure. Klienci, którzy już dziś zdecyduj? się na rezerwację minimum dwóch noclegów ze śniadaniem w dniach od 22 marca do 31 maja 2016 r. otrzymaj? do 30% zniżki na pobyt, bezpłatny dostęp do Internetu oraz słodki upominek w postaci kolekcji ręcznie wykonanych czekoladowych pralin. Dodatkow? korzyści? s? także potrójne punkty w programie lojalnościowym Le Club AccorHotels na wszystkie rezerwacje dokonane przez końcem kwietnia.  

Czekoladowe menu

Podczas trwania oferty, w restauracjach hoteli Mercure wprowadzone zostan? specjalne propozycje w menu. Klienci będ? mogli delektować się smakiem wyj?tkowych czekoladek przygotowanych przez firmę Karmello, znan? od lat ze swojej pasji do ręcznie robionych specjałów. Na szczególn? uwagę zasługuj? trzy, stworzone dla marki Mercure wykwintne praliny o smaku figi w  ciemnej czekoladzie, szarlotki i rokitnika. Dla koneserów słodkości chc?cych poznać wszystkie smaki, dostępne będ? zestawy zawieraj?ce 9 lub 16 wykwintnych czekoladek. Ponadto, goście będ? mogli skosztować aromatycznej kawy Gourmand podawanej z trzema pralinami. W  menu znajdzie się również deser w postaci ciasta czekoladowego serwowanego z lodami.  

Sweet Secret by Mercure to wyj?tkowa kampania, oferuj?ca gościom dodatkowe korzyści podczas pobytu w  hotelach marki Mercure. Po sukcesie poprzednich trzech edycji, w tym roku zdecydowaliśmy się wprowadzić ofertę w 31 hotelach marki w całym regionie Europy Środkowo - Wschodniej. Zależy nam, aby coraz więcej gości mogło skorzystać z  naszej propozycji, a pobyt w hotelu został im umilony słodkim upominkiem przygotowanym przez polsk? firmę słyn?c? z wyj?tkowych wyrobów czekoladowych wysokiej jakości – podkreśla Joanna Świerkosz, VP Marketing, Quality and Loyalty w  Polsce i  Europie Środkowo-Wschodniej.  

Kampania promocyjno – informacyjna oferty Sweet Secret by Mercure ma miejsce zarówno w hotelach jak i  w  Internecie. Marka zdecydowała się skupić przede wszystkim na komunikacji z klientami za pośrednictwem social mediów. Dodatkowe działania prowadzone s? również na stronach www.accorhotels.com i  www.mercure.com.

***

O Mercure

Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 900 hoteli i 180  000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard, jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i  rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com  

Grupa Hotelowa Orbis:  

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferuj?ca 19 000 pokoi w  ponad 100 obiektach. Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek AccorHotels w 16 krajach, w tym w Bośni i  Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne1-gwiazdkowe.  

Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiod?cy na świecie operator hotelowy.  

O ACCORHOTELS

AccorHotels to grupa hotelowa, któr? jednoczy pasja i zamiłowanie do hotelarstwa oraz wspólne zobowi?zanie do serdecznego witania wszystkich Gości.

Każdego dnia ponad 180 000 kobiet i mężczyzn w 3 900 hotelach AccorHotels troszczy się o tysi?ce gości w  92 krajach.

AccorHotels jest wiod?cym operatorem hotelowym na świecie. Grupa oferuje swoim klientom, partnerom oraz pracownikom:

- doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), jak i właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest);

- szerokie portfolio marek hotelowych o międzynarodowej renomie, gwarantuj?cych pełn? ofertę - od luksusowych hoteli (Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Grand Mercure, The Sebel), przez hotele średniej kategorii (Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio), aż po hotele ekonomiczne (ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access i hotelF1);

- potężny rynkowy program lojalnościowy Le Club AccorHotels;

- zaangażowanie korporacyjne i społeczne realizowane przez prawie pół wieku w ramach programu zrównoważonego rozwoju PLANET 21.  

Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY)  

Informacje o AccorHotels:  www.twitter.com/accorhotelsgroup | www.accorhotels-group.com

Rezerwuj pokój w hotelu:    www.accorhotels.com  

Kontakt:

Grupa Hotelowa Orbis
Agnieszka Kalinowska – Brand PR, Events Manager GH Orbis
tel. (+48) 22 829 35 48
e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com

Agencja PR: Public Dialog
Iwona Pietrzak
tel. (+48 22) 100 68 12
tel. kom. (+48) 535 600 775
e-mail: i.pietrzak@publicdialog.pl  

Karolina Łęcka
tel. (+48 22) 100 68 12
tel. kom. (+48) 535 966 250
e-mail: k.lecka@publicdialog.pl  

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin