Aktualności firm stowarzyszonych

Nowy koncept salonów Camaïeu – Informacja Prasowa

<p style="text-align: justify;" align="justify">Francuska sieć butików <strong>Camaïeu</strong> zmienia swój koncept sklepów. Nową stylistykę wprowadzono już w Galerii Krakowskiej i Galerii Bonarka w Krakowie. Kolejnym butikiem, który został poddany metamorfozie jest ten w warszawskiej <strong>Galerii Mokotów</strong>. Jego oficjalne otwarcie w nowej odsłonie odbyło się w miniony piątek, <strong>29 lipca br.</strong> </p>

>

Odświeżona stylistyka butików jest efektem przemiany wizerunkowej marki Camaïeu  , która wraca do francuskich korzeni. Brand chce podkreślić swoj? modowość oraz francuskie podejście do projektowania odzieży. Metamorfoza ma na celu umocnienie pozycji marki w oczach stałych klientów, jak i dotarcie do nowych odbiorców.

Zmiany widać już w najnowszej jesienno-zimowej kolekcji oraz jej kampanii wizerunkowej, nawi?zuj?cej do francuskiej bohemy lat 60’ i 70’. Modyfikacji ulegnie również logotyp Camaïeu, w którym kolory zast?pi monochromatyczność podkreślaj?ca now?, bardziej klasyczn?, a jednocześnie szykown? estetykę marki.

Katarzyna  Walendzik, Dyrektor Generalna Camaïeu, odpowiedziała na kilka pytań dotycz?cych przemian marki.

Dlaczego zdecydowali się Państwo na wprowadzenie nowego konceptu sklepów?

Nowy koncept sklepów to wynik przede wszystkim ci?głego wsłuchiwania się w potrzeby naszych klientów i dynamicznie zmieniaj?cego się rynku. Chcieliśmy stworzyć przestrzeń przyjazn? i intuicyjn?, zachęcaj?c? do wejścia i zrobienia zakupów.

Jak zatem w trzech słowach opisałaby Pani now? aranżację sklepów?

Nowoczesny design z młodzieńczym charakterem.

Co w takim razie zobaczy klient, wchodz?c do salonu CAMAIEU w Galerii Mokotów?

Przestronność i intuicyjność aranżacji, dominuj?ca we wnętrzach biel i nowoczesne oświetlenie. A wszystko po to, aby wykreować przyjazne klientowi środowisko i ułatwić mu maksymalnie proces zakupowy.  

Czy zmiany będ? dotyczyć jedynie aranżacji wnętrz salonów?  

Zmiany widoczne będ? również w samej kolekcji jesienno – zimowej 2016/2017 oraz jej kampanii wizerunkowej. Pierwszy raz tak mocno sięgamy do francuskich korzeni marki, nawi?zuj?c do paryskiej bohemy lat 60’ i 70’. Będzie to niew?tpliwie sezon pełen kontrastów, inspiracji francusk? sztuk? oraz popkultur? poprzednich dekad.  

Kolekcja Camaïeu  jesień-zima 2016/2017 jest już dostępna w sklepach stacjonarnych marki oraz na www.camaieu.pl

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Bilan des mesures économiques

Au total, le montant total des aides octroyées aux entreprises dans le cadre du programme anticrise est à ce jour de 19,7 milliards d’euros dont 11,5...

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Platforma COVID19