Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour rozwija model ajencyjny

<p style="text-align: justify;"><strong>Carrefour Polska, rozumiejąc potrzeby rynku, rozwija nowy model współpracy dostosowany do oczekiwań partnerów – ajencję sklepu convenience. </strong></p>

>

W ramach sieci Carrefour Polska, działa ponad 545 sklepów franczyzowych. Wychodz?c naprzeciw oczekiwaniom rynku, Carrefour uruchomił nowy model współpracy – ajencję. Premierowy sklep prowadzony w modelu ajencyjnym, znajduje się przy ul. Wilczej 17 w Warszawie i działa pod logo Express convenience.

W nowym modelu współpracy ajencyjnej Carrefour jest głównym inwestorem – posiada prawa do lokalu i opłaca koszty zwi?zane z jego adaptacj? i wyposażeniem. Ajent nie ponosi żadnych kosztów inwestycji – jego głównym zadaniem jest prowadzenie sklepu zgodnie ze standardami firmy. Carrefour zapewnia atrakcyjny system bonusowy oraz wsparcie doświadczonego zespołu doradców. Ajencja Carrefour, to doskonała oferta zarówno dla osób posiadaj?cych doświadczenie handlowe, jak i tych, którzy dopiero chc? rozpocz?ć działalność handlow?. Renoma i popularność marki Carrefour zapewniaj? najwyższe standardy współpracy oraz umożliwiaj? znacz?ce zaistnienie w świadomości klientów.

„Nasz? ofertę kierujemy do wszystkich osób czuj?cych w sobie żyłkę handlowca. Chcemy zaktywizować i zachęcić do działania mikro przedsiębiorców, a także młode osoby dopiero rozpoczynaj?ce swoj? przygodę z biznesem. Ajencja sklepu Carrefour może pomóc im w postawieniu pierwszego kroku w działalność gospodarcz?, w oparciu o doświadczenie lidera rynku handlu detalicznego. Od ponad 5 lat Carrefour buduje i wspiera sukces biznesowy swoich partnerów franczyzowych, zapewniaj?c im atrakcyjne warunki prowadzenia sklepów w sprawdzonych formatach”powiedział Francois Vincent, dyrektor d.s. supermarketów i sklepów convenience, komentuj?c wprowadzenie modelu ajencji Carrefour.

Do końca 2015 r. będzie działać blisko 10 sklepów ajencyjnych Express convenience. W pierwszej kolejności otwierane s? sklepy znajduj?ce się w największych miastach Polski. Ajencja sklepu convenience pozwoli Carrefour poszerzyć swoj? grupę odbiorców o now? atrakcyjn? grupę partnerów – mikro przedsiębiorców, którzy maj? potencjał do bycia skutecznymi handlowcami.

Ofertę Carrefour wyróżnia kompleksowe podejście do modelu współpracy, w ramach którego nie tylko oferuje partnerowi rozpoznawalne logo, ale przede wszystkim dba o budowanie współpracy opartej na wieloletnim know-how w zakresie handlu. Dla przedsiębiorców współpraca ze stabilnym partnerem, jakim jest Carrefour, to świetny pomysł na biznes. Sprawdzony koncept, dopasowany do każdego klienta oraz rozpoznawalna marka, ułatwiaj? odniesienie sukcesu.

Oferta Carrefour wyróżnia się na rynku różnorodności? proponowanych formatów i modeli współpracy. Przedsiębiorca planuj?cy otwarcie placówki handlowej może wybierać spośród kilku dostępnych formatów:

Express convenience (samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo, o powierzchni do 250 m2, w lokalizacjach typowo miejskich, o dużym natężeniu ruchu)

Express minimarket (sklepy z zielonym logo, o powierzchni od 250 do 500 m2, w lokalizacjach miejskich i wiejskich)

Globi (dla właścicieli sklepów o powierzchni od 50 m2, zarówno w miastach, jak i w mniejszych miejscowościach)

***

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarz?dc? sieci centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!