Forum B2B
Spotkania B2B typu Forum HR / Marketing zostały założone z myślą o stworzeniu miejsca spotkań dla dużych grup i małych firm.
Celem Forów B2B jest dotarcie do największych inwestorów zrzeszonych w CCIFP z ofertą handlową skierowaną do poszczególnych działów. To ułatwienie dla małych firm w nawiązywaniu relacji i przedstawieniu swoich ofert dużym firmom.
Formuła tego wydarzenia to 10-minutowe, indywidualne spotkania z wybranymi Dyrektorami, w których trakcie mali przedsiębiorcy będą mogli zaprezentować swoje usługi i rozwiązania.
Jeśli jesteś dyrektorem dużej firmy, Forum B2B daje Ci możliwość:
- zapoznania się w ciągu trzech godzin z dziesiątkami ofert innowacyjnych firm, które mogą poprawić efektywność działań Twojej firmy,
- zdobycia wiedzy o nowych trendach i usługach butikowych od wąsko wyspecjalizowanych firm,
- nawiązania nowych kontaktów biznesowych, pozyskania nowych partnerów i wymiany doświadczeń.
Jeśli jesteś małym przedsiębiorcą będziesz miał okazję:
- pozyskać dużych klientów i nawiązać nowe kontakty,
- odbyć kilkanaście spotkań w ciągu trzech godzin i zaoszczędzić czas na prospekcję,
- poznać konkurencję i nowe trendy.
Współpraca między dużymi i małymi firmami pozwala na wzajemnie uzupełnianie się, dzięki czemu obie strony mogą osiągać lepsze rezultaty wizerunkowe i biznesowe.