Forum B2B

Spotkania B2B typu Forum HR / Marketing zostały założone z myślą o stworzeniu miejsca spotkań dla dużych grup i małych firm. 

Celem Forów B2B jest dotarcie do największych inwestorów zrzeszonych w CCIFP z ofertą handlową skierowaną do poszczególnych działów. To ułatwienie dla małych firm w nawiązywaniu relacji i przedstawieniu swoich ofert dużym firmom.

Formuła tego wydarzenia to 10-minutowe, indywidualne spotkania z wybranymi Dyrektorami, w których trakcie mali przedsiębiorcy będą mogli zaprezentować swoje usługi i rozwiązania. 

Jeśli jesteś dyrektorem dużej firmy, Forum B2B daje Ci możliwość:

  • zapoznania się w ciągu trzech godzin z dziesiątkami ofert innowacyjnych firm, które mogą poprawić efektywność działań Twojej firmy,
  • zdobycia wiedzy o nowych trendach i usługach butikowych od wąsko wyspecjalizowanych firm,
  • nawiązania nowych kontaktów biznesowych, pozyskania nowych partnerów i wymiany doświadczeń.

Jeśli jesteś małym przedsiębiorcą będziesz miał okazję:

  • pozyskać dużych klientów i nawiązać nowe kontakty,
  • odbyć kilkanaście spotkań w ciągu trzech godzin i zaoszczędzić czas na prospekcję,
  • poznać konkurencję i nowe trendy.

Współpraca między dużymi i małymi firmami pozwala na wzajemnie uzupełnianie się, dzięki czemu obie strony mogą osiągać lepsze rezultaty wizerunkowe i biznesowe.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!