Znaczenie lojalności we współczesnym handlu. Jak ją budować i utrzymać w dobie cyfryzacji?
Klub Handlowca / Klub Marketingu
>
Budowanie lojalności z klientami jest podstawowym zadaniem sieci handlowych w długiej perspektywie. Lojalni klienci wydaj? więcej, s? ambasadorami marki, wybaczaj? mniej udane pomysły biznesowe. W przeszłości, z racji mniejszej konkurencji, braku sprzedaży internetowej, było to wiele prostsze. W dobie cyfryzacji oczekiwania klienta zmieniaj? się błyskawicznie. Dostępne narzędzia pozwalaj? na bezpośredni? komunikację ale nie zawsze przekłada się ona na lojalność klientów wobec sieci. Jak więc komunikować się z klientem aby przywi?zać ich do marki? Na te i inne pytania odpowiemy podczas szkolenia. Zapraszamy!
Podczas warsztatu:
- porozmawiamy o obecnie funkcjonuj?cych programach lojalnościowych i ich ocenie przez klientów,
- omówimy trendy w zakresie kreowania lojalności konsumenckiej,
- zastanowimy się jak poł?czyć dostępne rozwi?zania z oczekiwaniami klientów
Spotkanie dedykowane jest Dyrektorom Marketingu w sieciach handlowych oraz Dyrektorom innych pionów pragn?cych zrozumieć specyfikę funkcjonowania programów lojalnościowych, ich wpływ na wyniki finansowe oraz najnowsze trendy w budowaniu emocjonalnej więzi z klientami.
Osoba prowadz?ca :
Bartek Górzny - Head Of Business Poland – Ukraine – Baltics
Od 2016 roku Head Of Business Poland – Ukraine – Baltics, poprzednio - Head Of Sales North Eastern Europe & South Africa w tcc global. Posiada ponad 18 letnie doświadczenie w sprzedaży usług marketingowych. Od ponad 15 lat współpracuje z sieciami handlowymi w Polsce i za granic?. Ekspert w zakresie marketingu lojalnościowego, tworzenia i realizowania kampanii lojalnościowych oraz budowania lojalności konsumenckiej
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Znaczenie lojalności we współczesnym handlu. Jak ją budować i utrzymać w dobie cyfryzacji?
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte