Zamknięcie sprzedaży – koniec, czy początek?
Cena : Cena za szkolenie dla osoby z firmy stowarzyszonej przy zapisie na cały kurs 800 zł; cena regularna za udział osoby z firmy stowarzyszonej w pojedynczym szkoleniu bez zapisu na cały kurs 900 zł netto, cena regularna za udział w pojedynczym szkoleniu dla osoby spoza firm stowarzyszonych : 1050 zł netto
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Dziewiąte szkolenie półrocznego kursu sprzedażowego dla inżynierów handlowców (II edycja). Kurs trwa od lutego do lipca 2014 r.
>
Uczestnicy w tej sesji obok poznania technik zamykania sprzedaży poznaj? dalszy ci?g procesu sprzedaży następuj?cy po rozmowie handlowej. Poznaj? zwi?zek pomiędzy najpopularniejszymi wskaźnikami satysfakcji klienta a łatwości? inicjowania kolejnych procesów sprzedaży. Rozwin? też umiejętność wykorzystywania już posiadanych kontaktów do inicjowania kolejnych oraz metody wykorzystywane w budowaniu lojalności klientów.
Cel szkolenia: Uświadomienie roli aktywnego zarz?dzania doświadczeniem klienta jako działania zmierzaj?cego do uruchomienia kolejnych procesów sprzedaży.
Program szkolenia:
1. Techniki zamykania sprzedaży – jak to powiedzieć?
2. Proces decyzyjny klienta i co z niego dla nas wynika?
3. CSI i CES jako kryteria obsługi klienta branży technicznej
4. Metody pozyskiwania rekomendacji
5. Metody budowania lojalności klientów w branży technicznej.
Trener :
Krzysztof Gwozdek specjalizuje się w szkoleniach zwi?zanych z wszelkimi formami kontaktu z klientami: sprzedaży, obsługi Klienta, profesjonalnej korespondencji biznesowej, windykacji, badaniami satysfakcji klienta. Równoległym obszarem specjalizacji s? umiejętności menedżerskie, zwłaszcza zwi?zane z motywowaniem, wynagradzaniem i rozwojem pracowników.
Jako trener pracuje od 2002 roku. Swoje doświadczenie trenerskie zdobywał przygotowuj?c programy szkoleń oraz prowadz?c szkolenia w szczególności dla pracowników i menedżerów sprzedaży. Obszar zarz?dzania sprzedaż? i obsług? Klienta poznał dogłębnie od strony praktycznej pracuj?c przed rozpoczęciem kariery trenerskiej w drugiej co do wielkości sieci telewizji kablowej w Polsce. Był koordynatorem i osob? odpowiedzialn? za projekt wdrożenia standardów obsługi Klienta w sieci biur obsługi Klienta i w serwisach.
Najwcześniejsze doświadczenia handlowe budował samodzielnie prowadz?c, a potem kieruj?c sprzedaż? w przedsiębiorstwie handlowym. Miał okazję bezpośrednio zetkn?ć się ze wszystkimi aspektami obsługi Klientów i problemami zwi?zanymi z zarz?dzaniem zespołem sprzedażowym. Z doświadczenia tego korzysta w czasie swoich szkoleń, co pozwala mu na dobre zrozumienie problemów uczestników.
Zanim poświęcił się wył?cznie pracy trenerskiej był wykładowc? uniwersyteckim. Zdobył wtedy obok doświadczenia w nauczaniu, formalne uprawnienia pedagogiczne. Jako praktyk, nie chc?c ograniczać się tylko do zagadnień teoretycznych zaprzestał pracy akademickiej na rzecz szkoleń i konsultacji dla przedsiębiorstw rynkowych.
Krzysztof jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz kilku studiów podyplomowych, min. z zakresu zarz?dzania oraz komunikacji społecznej. Ukończył też szereg kursów zwi?zanych z tematyk? biznesow?.
W swoich szkoleniach ł?czy gruntown? wiedzę z zakresu psychologii społecznej (w tym z zakresu wywierania wpływu i perswazji) z dużym doświadczeniem handlowym oraz menedżerskim. Daje to uczestnikom jego szkoleń możliwość nie tylko poznania dobrych praktyk, ale również pełnego wyjaśnienia ich podłoża psychologicznego. Dzięki temu uczestnicy szkoleń lepiej rozumiej? i łatwiej mog? zastosować poznawane narzędzia.
Kieruje się mottem „Więcej widać, kiedy się patrzy”. Jak sam mówi – Warto poświęcać czas na analizę różnych procesów i zdarzeń. Posługiwanie się uproszczeniami, stereotypami albo prostymi wyjaśnieniami dowodzi lenistwa. Odkrywanie złożoności to wielka przygoda.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Zamknięcie sprzedaży – koniec, czy początek?
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte