Wykorzystanie wizerunku w materiałach handlowych i promocyjnych w internecie
Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Nasze spotkanie pomoże Państwu ocenić kiedy będą Państwo mieli do czynienia z wykorzystaniem wizerunku oraz jak uniknąć wątpliwości, co do tego w jakich sytuacjach konieczne jest uzyskanie zgody na publikację wizerunku, a kiedy takiej zgody posiadać nie musimy. Wskażemy Państwu również w jaki sposób uzyskiwać zgodę na wykorzystanie wizerunku, aby uniknąć problemów związanych z późniejszym jego wykorzystaniem w materiałach handlowych i promocyjnych.
>
Spotkanie adresujemy do przedsiębiorców, którzy w swej działalności spotykaj? się z problematyk? wykorzystania wizerunku.
Efekty spotkania:
- Umiejętność dokonania oceny kiedy potrzebna jest zgoda na wykorzystanie wizerunku.
- Umiejętność właściwego formułowania (w zakresie treści i formy) zgód na wykorzystanie wizerunku.
- Umiejętność dokonania oceny sytuacji, w których publikacja wizerunku może naruszać dobra osobiste osoby, której wizerunek jest wykorzystywany.
Program :
- Co to jest „wizerunek”, postacie wizerunku.
- Wizerunek jako dobro osobiste.
- Ochrona wizerunku na podstawie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Okoliczności, w których konieczna jest zgoda na wykorzystanie wizerunku.
- Okoliczności, w których uzyskania zgody na publikację wizerunku nie jest konieczne.
- Dysponowanie wizerunkiem na podstawie zgody lub umowy.
- Wykorzystanie wizerunku w celach promocyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem kwestii wykorzystania wizerunku pracowników).
- Prawo do wizerunku a internet (ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościach).
Prowadz?cy :
Sylwia Sylwestrzak - Radca prawny, Partner w kancelarii Kochański Zięba Rapala i Partnerzy. Kieruje Praktyk? Sporów Prawnoautorskich oraz uczestniczy w pracach Praktyki Internet i E-commerce oraz Praktyki Nowych Technologii i Cyfryzacji. Posiada bogate doświadczenie w sprawach zwi?zanym z prawem prasowym, prawem autorskim i ogólnymi przepisami dotycz?cymi środków masowego przekazu. Doradza także w projektach zwi?zanych z sektorem technologii informatycznych, a także w kwestiach dotycz?cych ochrony danych osobowych.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Wykorzystanie wizerunku w materiałach handlowych i promocyjnych w internecie
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte