Wykorzystanie narzędzi digital w sprzedaży detalicznej


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : francuski

Cena :
bezpłatnie

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Kr?ż?c po alejkach sieci Web, czy to w centrum miasta, czy w hipermarkecie, klient przebywa pewn? drogę, na której końcu dokona zakupu. Droga ta jest na pewno zróżnicowana, ale przede wszystkim jest wyrazem pewnego rodzaju oportunizmu.  

Atrakcyjne oferty, obsługa, bliskość… Klient wybiera spośród marek, kieruj?c się różnego rodzaju motywacj?.  

Każdy kanał musi sam zadbać o to, by przedstawić klientowi najlepsz? i najlepiej dostosowan? do jego oczekiwań ofertę. W takim rozumieniu sklep stał się obecnie — bardziej niż kiedykolwiek — miejscem różnicuj?cych doświadczeń, zwłaszcza dzięki nowym technologiom.
Cyfryzacja punktu sprzedaży umożliwia zaoferowanie większego wyboru, utworzenie poł?czeń web-to-store,  lepsze wsparcie dla klientów… A sam punkt sprzedaży pozostaje decyduj?cy.

Obecnie punkty sprzedaży przejmuj? najlepsze elementy świata cyfrowego: tablety, ekrany dotykowe, okulary 3D, kody QR, inteligentne lustra, geolokalizację… Czy warto się w to angażować? Jak postępować? Jakie pytania zadać sobie przed zrobieniem pierwszego kroku?

Wszystkie te tematy interesuj? reklamodawców, marki posiadaj?ce sklepy fizyczne i/lub sieć sklepów oraz witrynę e-commerce. Reklamodawcy i marki posiadaj?ce sklep lub sieć sklepów oraz projekt utworzenia witryny e-commerce.

Program:

- Wprowadzenie: Mit czy rzeczywistość. Czy trzeba ucyfrowić swój punkt sprzedaży

- Część 1: właściwa kolejność działań w procesie cyfryzacji punktu sprzedaży - metodologia

- Część 2: klucz do sukcesu

- Część 3: obiecuj?ce rozwi?zania, nowości technologiczne

Osoba prowadz?ca:

Delphine Bontemps – Dyrektor, doradca ds. narzędzi digital

Po studiach uniwersyteckich w dziedzinie komunikacji zdecydowałam się zacz?ć od doświadczenia wymagaj?cego sztywnych zasad i zaplecza technicznego, jako kierownik projektu w firmie z sektora usług cyfrowych. Następnie wróciłam do świata komunikacji online, obejmuj?c stanowisko dyrektora ds. klientów cyfrowych w Publicis Lille. Ponaddziesięcioletnie doświadczenie w środowisku internetowym sprawiło, że jestem obecnie specjalistk? ds. strategii online i e-commerce. Brałam udział w przebudowie kilku stron e-commerce: laredoute.fr, vertbaudet.fr, castorama.fr, damart.fr i innych.

Aby zawsze być w centrum innowacji, odbyłam w 2014 r. szkolenie 2014  „Stanford-Lille Innovation & Entrepreneurship Program” i otrzymałam certyfikat profesjonalisty Stanford.

Obecnie pracuję w grupie DPS&Co. Zajmuję się określaniem strategii online kluczowych klientów w projektach e-commerce, gromadzenia kontaktów, wizerunku marki… Dla Leroy Merlin, Bonduelle, GMF, a także Gémo i Jules.

Partner merytoryczny:

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin