Komitet • Wydarzenie wyjątkowe Zarządzanie
Współpraca marek z influencerami – jak zgodnie z prawem firmy mogą wykorzystywać tę formę marketingu?
Język :
polski
Dla firm stowarzyszonych
Cena : Wydarzenie bezpłatne i skierowane do firm płacących składkę standard lub wyższą.
Liczba miejsc dla firm doradczych jest ograniczona.
PasséL'événement est terminé.
Porozmawiamy o prawnych i biznesowych aspektach influencer marketingu
Serdecznie zapraszamy na spotkanie Komitetu Retail, które odbędzie sięwe wtorek 22 lutego, w godz. 13.30-15.00 na platformie zoom.
Podczas wydarzenia porozmawiamy o prawnych i biznesowych aspektach influencer marketingu. Poruszaliśmy ten temat podczas listopadowego spotkania Komitetu z Prezesem UOKiK. Zagadnienia współpracy z influencerami spotkały się wówczas z dużym zainteresowaniem uczestników spotkania i chcielibyśmy kontynuować dyskusję na ten temat.
Podczas spotkania:
- Porozmawiamy o zastrzeżeniach Prezesa UOKiK do działalności reklamowej influencerów;
- Omówimy wnioski z pierwszych kontroli Urzędu;
- Przedstawimy dobre praktyki w zakresie influencer marketingu przyjęte w Polsce oraz w innych jurysdykcjach;
- Przypomnimy, na co uważać przy projektowaniu umów dotyczących współpracy z influencerami (m. in. kwestie wykorzystania wizerunku, akceptacji treści)
Spotkanie poprowadzą eksperci z kancelarii Affre i Wspólnicy.
Komitet skierowany jest do firm, które płacą składkę na poziomie standard lub wyższą. Ponadto, firmy członkowskie pragnące należeć do jednego z Komitetów muszą prowadzić działalność zawodową związaną z tematami prac Komitetu.
Liczba miejsc dla firm doradczych jest ograniczona.
Regulamin komitetów dostępny jest: TUTAJ
Partner merytoryczny

Współpraca marek z influencerami – jak zgodnie z prawem firmy mogą wykorzystywać tę formę marketingu?
L'événement est terminé.