Webinar  •  Szkolenie

WEBINAR PO POLSKU : "Konsument w kryzysie – jak wykorzystać wiedzę o konsumencie do budowania biznesu w czasie epidemii COVID-19"

Język : polski

Cena :
Wydarzenie bezpłatne dla
przedstawicieli firm
stowarzyszonych.
Link do udziału w webinarze
zostanie przesłany wraz z
potwierdzeniem rejestracji.

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

Koronawirus rozprzestrzenia się po całym świecie z niesamowitą szybkością, choć dociera do poszczególnych państw w rożnym czasie. Na tle innych krajów europejskich widzimy, że epidemia w Polsce rozwija się o ok. 2 tygodnie później niż np. we Francji. Strategiczne jest zatem obserwowanie i uczenie się na przykładzie innych krajów. Jednym z ważnych aspektów są konsumenckie nastroje i zachowania, które z nich wynikają. Zrozumienie tego, jak czują i myślą konsumenci jest jednym z kluczowych elementów dostosowania strategii biznesowej do całkowicie nowych warunków.

OpinionWay przedstawi szereg obserwacji i danych z badań prowadzonych aktualnie we Francji, dotyczących tego, co myślą i jak się zachowują francuscy konsumenci w kryzysie. W tym:

  • Jak kształtują się obawy przed wirusem z upływem czasu? 
  • Jak oceniana jest sytuacja ekonomiczna własna i gospodarki? 
  • Jak zmieniły się wzorce konsumpcyjne i zakupowe Francuzów?
  • Jak w praktyce wygląda praca zdalna i jakie wyzwania niesie dla pracowników?

 

OpinionWay to agencja badawcza, obecna we Francji od roku 2000, a w Polsce od połowy 2019 roku. Zajmuje się badaniami i konsultingiem konsumenckim, specjalizuje się w rozwiązaniach badawczych online.

Prowadzenie: Piotr Sztabiński, Business Development Director
 

 

UWAGA - spotkanie dedykowane jest wyłącznie przedstawicielom firm stowarzyszonych w CCIFP. Po weryfikacji każdej osoby zgłoszonej poprzez formularz zapisu CCIFP zastrzega sobie prawo do przesłania potwierdzenia udziału jedynie osobom reprezentującym firmy stowarzyszone.

Partner merytoryczny

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!