Webinar • Szkolenie
WEBINAR PO POLSKU : "Konsument w kryzysie – jak wykorzystać wiedzę o konsumencie do budowania biznesu w czasie epidemii COVID-19"
Język :
polski
Cena :
Wydarzenie bezpłatne dla
przedstawicieli firm
stowarzyszonych.
Link do udziału w webinarze
zostanie przesłany wraz z
potwierdzeniem rejestracji.
L'événement est terminé.
Koronawirus rozprzestrzenia się po całym świecie z niesamowitą szybkością, choć dociera do poszczególnych państw w rożnym czasie. Na tle innych krajów europejskich widzimy, że epidemia w Polsce rozwija się o ok. 2 tygodnie później niż np. we Francji. Strategiczne jest zatem obserwowanie i uczenie się na przykładzie innych krajów. Jednym z ważnych aspektów są konsumenckie nastroje i zachowania, które z nich wynikają. Zrozumienie tego, jak czują i myślą konsumenci jest jednym z kluczowych elementów dostosowania strategii biznesowej do całkowicie nowych warunków.
OpinionWay przedstawi szereg obserwacji i danych z badań prowadzonych aktualnie we Francji, dotyczących tego, co myślą i jak się zachowują francuscy konsumenci w kryzysie. W tym:
- Jak kształtują się obawy przed wirusem z upływem czasu?
- Jak oceniana jest sytuacja ekonomiczna własna i gospodarki?
- Jak zmieniły się wzorce konsumpcyjne i zakupowe Francuzów?
- Jak w praktyce wygląda praca zdalna i jakie wyzwania niesie dla pracowników?
OpinionWay to agencja badawcza, obecna we Francji od roku 2000, a w Polsce od połowy 2019 roku. Zajmuje się badaniami i konsultingiem konsumenckim, specjalizuje się w rozwiązaniach badawczych online.
Prowadzenie: Piotr Sztabiński, Business Development Director
Partner merytoryczny
UWAGA - spotkanie dedykowane jest wyłącznie przedstawicielom firm stowarzyszonych w CCIFP. Po weryfikacji każdej osoby zgłoszonej poprzez formularz zapisu CCIFP zastrzega sobie prawo do przesłania potwierdzenia udziału jedynie osobom reprezentującym firmy stowarzyszone.
WEBINAR PO POLSKU : "Konsument w kryzysie – jak wykorzystać wiedzę o konsumencie do budowania biznesu w czasie epidemii COVID-19"
L'événement est terminé.