Zrozumienie konsumenckich nastrojów, oczekiwań i zachowań jest jednym z kluczy do efektywnego prowadzenia biznesu. Zapraszamy na spotkanie!
Zrozumienie konsumenckich nastrojów, oczekiwań i zachowań jest jednym z kluczy do dostosowania biznesu i jego efektywnego prowadzenia biznesu w dobie pandemii. Z kolei poznanie tego, co myślą i jak zachowują się konsumenci z krajów zachodnich jest doskonałą inspiracją do budowania i dostosowywania lokalnych strategii biznesowej do całkowicie nowych warunków.
OpinionWay Polska podzieli się szeregiem danych z badań prowadzonych aktualnie we Francji, które lepiej pozwalają zrozumieć zachowania francuskich konsumentów w kryzysie. W tym:
- Jak kształtują się obawy przed wirusem z upływem czasu?
- Jak oceniana jest sytuacja ekonomiczna własna i gospodarki?
- Jak zmieniły się wzorce konsumpcyjne i zakupowe Francuzów?
- Jak w praktyce wygląda praca zdalna i jakie wyzwania niesie dla pracowników?
OpinionWay to agencja badawcza, obecna we Francji od roku 2000, a w Polsce od połowy 2019 roku. Zajmuje się badaniami i konsultingiem konsumenckim, specjalizuje się w rozwiązaniach badawczych online.
Prowadzenie: Nicolas Curtelin, Dyrektor Zarządzający