Webinar  •  Szkolenie

WEBINAR PO FRANCUSKU: Jak zmiany w konsumenckiej rzeczywistości wpływają na biznes w czasie epidemii COVID-19

Online,

Język :
francuski

Cena : Wydarzenie bezpłatne dla przedstawicieli firm stowarzyszonych

Link do udziału w webinarze zostanie przesłany wraz z potwierdzeniem rejestracji.

Passé

L'événement est terminé.

Zrozumienie konsumenckich nastrojów, oczekiwań i zachowań jest jednym z kluczy do efektywnego prowadzenia biznesu. Zapraszamy na spotkanie!

Zrozumienie konsumenckich nastrojów, oczekiwań i zachowań jest jednym z kluczy do dostosowania biznesu i jego efektywnego prowadzenia biznesu w dobie pandemii. Z kolei poznanie tego, co myślą i jak zachowują się konsumenci z krajów zachodnich jest doskonałą inspiracją do budowania i dostosowywania lokalnych strategii biznesowej do całkowicie nowych warunków.

OpinionWay Polska podzieli się szeregiem danych z badań prowadzonych aktualnie we Francji, które lepiej pozwalają zrozumieć zachowania francuskich konsumentów w kryzysie. W tym:

  • Jak kształtują się obawy przed wirusem z upływem czasu? 
  • Jak oceniana jest sytuacja ekonomiczna własna i gospodarki? 
  • Jak zmieniły się wzorce konsumpcyjne i zakupowe Francuzów?
  • Jak w praktyce wygląda praca zdalna i jakie wyzwania niesie dla pracowników?

OpinionWay to agencja badawcza, obecna we Francji od roku 2000, a w Polsce od połowy 2019 roku. Zajmuje się badaniami i konsultingiem konsumenckim, specjalizuje się w rozwiązaniach badawczych online.

Prowadzenie: Nicolas Curtelin, Dyrektor Zarządzający

Partner merytoryczny

UWAGA - spotkanie dedykowane jest wyłącznie przedstawicielom firm stowarzyszonych w CCIFP. Po weryfikacji każdej osoby zgłoszonej poprzez formularz zapisu CCIFP zastrzega sobie prawo do przesłania potwierdzenia udziału jedynie osobom reprezentującym firmy stowarzyszone.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!