Webinar  •  Komitet

WEBINAR - Komitet HR - Analiza rentowności działań rozwojowych

Online,

Język :
Polski

Cena : Spotkanie jest darmowe dla firm płacących składkę minimum Standard

Komitet przeznaczony dla firm stowarzyszonych CCIFP

Passé

L'événement est terminé.

Serdecznie zapraszam na najbliższe spotkanie Komitetu HR, którego tematem będzie „Analiza rentowności działań rozwojowych, czyli jak rozmawiać o szkoleniach z biznesem”.

Podczas najbliższego Komitetu HR porozmawiamy o działaniach rozwojowych, które prowadzone są w firmach poprzez pryzmat takich aspektów jak:

  1. Jak analizować rentowność działań rozwojowych.
  2. Podzielimy się doświadczeniami odnośnie komunikowania do biznesu planów rozwojowych.
  3. Przyjrzymy się narzędziom umożliwiającym ocenę zarówno rzeczywistych korzyści płynących z danego projektu rozwojowego jak i rzeczywistych kosztów z nim związanych.
  4. Omówimy dwa podejścia do rozwoju: to, które każe nam maksymalizować zyski z inwestycji i to, które rozwój traktuje jako inwestycję konkurującą o finansowanie z każdym innym działaniem organizacji.
  5. Skupimy się na niebagatelnej roli niematerialnych korzyści z działań rozwojowych, podejmiemy próbę ich wyceny i sprowadzenia ich do podstawowego wskaźnika ekonomicznego – ROI (zwrotu z inwestycji).
  6. Zastanowimy się w jaki sposób przygotowywać prezentacje działań rozwojowych na potrzeby biznesu – takie, które będą dla biznesu zrozumiałe i przede wszystkim pokażą pełna rentowność inwestycji.

Liczymy, że podczas spotkania wymienimy się doświadczeniami i dobrymi praktykami w w/w obszarach, które znacznie ułatwią komunikacji HR z biznesem.

Do udziału w spotkaniu Komitetu zapraszamy firmy, które płacą składkę minimum Standard. Liczba miejsc dla firm doradczych jest ograniczona. Spotkanie jest bezpłatne i odbędzie się w języku polskim.  

Spotkanie poprowadzi Waldemar Szymecki. trener, Konsultant PROFES. Specjalizuje się w coachingu on the job handlowców, a także w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży i obsługi Klienta oraz negocjacji sprzedażowych i zakupowych. Zajmuje się również tematyką zarządzania sprzedażą w kanale B2C i B2B, zarządzania procesami reklamacyjnymi, marżą i rentownością sklepu detalicznego oraz zagadnieniem psychologii szefa.

 

Mapa dojazdu

 

 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!