Webinar  •  COVID-19  •  Webinar

Webinar: Czego nauczyliśmy się o biznesie dzięki COVID-19?

Język : polski

Cena :
Wydarzenie bezpłatne dla reprezentantów firm stowarzyszonych.

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Czy jesteśmy gotowi na nowe? Jak zmieniło się prowadzenie biznesu? Na te i wiele innych pytań postaramy się odpowiedzieć podczas naszego webinarium.

 

Za nami wiele miesięcy pandemii koronawirusa. Dzięki tym doświadczeniom i nierzadko trudnym decyzjom, jakie byliśmy zmuszeni podejmować, upatrujemy w tej sytuacji wyjątkową okazję, aby zdefiniować rynek pracy na nowo. Przed nami czas, w którym mamy szansę określić nową normalność i zdecydować, w jaki sposób, kiedy i gdzie pracownicy i pracodawcy będą realizować się zawodowo i biznesowo.

Czy jesteśmy gotowi na nowe? Jak zmieniło się prowadzenie biznesu? Jakie panują nastroje pracodawców na rynku? Jakie narzędzia są obecnie używane? Czy praca zdalna to nadal benefit, czy już norma i część systemu pracy hybrydowej? Na jakie benefity będą teraz stawiać pracodawcy, a jakich będą oczekiwać pracownicy? 

Na te i wiele innych pytań postaramy się odpowiedzieć podczas naszego webinarium.

Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do uczestnictwa, ale i do czynnego udziału i zadawania pytań – kreowanie nowego rynku pracy jest bowiem w naszych rękach.

Agenda:

  • Najnowsze badania globalne The Adecco Group
  • Plany pracodawców w Polsce
  • Rozczarowania pracowników
  • Pięć kluczowych elementów nowego rynku pracy
  • Praca hybrydowa
  • Skuteczne mierzenie efektywności
  • Najpierw online, później w cztery oczy
  • Bezcenny komfort psychiczny

 

Prowadzenie:

Paula Rejmer

Dyrektor Zarządzająca Zespołu Rekrutacji Stałych, The Adecco Group

 

Ekspertka The Adecco Group, od ponad piętnastu lat związana z obszarem rekrutacji i doradztwa personalnego. Na co dzień odpowiada za pracę kilkudziesięciu konsultantów, realizujących projekty rekrutacyjne w kluczowych obszarach gospodarki oraz działających w kilkunastu lokalizacjach na terenie kraju. Wcześniejsze doświadczenia są efektem jej współpracy zarówno z polskimi, jak i międzynarodowymi organizacjami świadczącymi usługi profesjonalnego doradztwa.

 

Renata Wyrzykowska

Ekspertka The Adecco Group, Główny Konsultant Spring Professional

 

Ekspertka w obszarze HR i rekrutacji, posiadająca praktyczne doświadczenia zdobyte zarówno w wewnętrznych działach personalnych, jak i firmach rekrutacyjnych. W obszarach jej zainteresowań zawodowych leży m.in. doradztwo, rozwój pracowników oraz procesowe podejście do obszaru zasobów ludzkich.

 

Partner merytoryczny

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!