Wydarzenie wyjątkowe Patronat CCIFP
Warsztaty online z BALAJCZA - „Amerykańska kultura. Jak zrozumieć i przezwyciężyć kulturowe wyzwania?”
Język :
Polski i Angielski
Cena : WYDARZENIE FIRMY STOWARZYSZONEJ W CCIFP.
Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z organizatorem.
PasséL'événement est terminé.
Stany Zjednoczone, jak tygiel kulturowy, gromadzą różnorodność etniczną i kulturową. Współpraca z Amerykanami to nie tylko spotkanie z różnymi osobowościami, ale również zróżnicowanymi stylami pracy i podejściem do biznesu.
Podczas naszego spotkania zgłębimy tę fascynującą mieszankę kultur, odkrywając, jakie są kluczowe składniki udanej współpracy. Przeanalizujemy różne skojarzenia i stereotypy związane z amerykańską kulturą biznesową, by wzmocnić nasze zrozumienie i umiejętności skutecznej współpracy.
Gotowi na podróż przez kulturowy tygiel?
W trakcie spotkania dowiesz się:
- jakie są amerykańskie wartości i jak wpływają one na zachowania Amerykanów
- co wpłynęło na ukształtowanie amerykańskiej kultury biznesu
- co odpowiedzieć na popularne „How are you?”, czyli o budowaniu pierwszego wrażenia
- jak budować dobre relacje z Amerykanami
- czym jest „No personality” – czyli o tym, jak dogadać się z Amerykanami
- o czym warto pamiętać w komunikacji e-mailowej i czym jest amerykański „recap”
- o co chodzi w spotkaniach biznesowych z Amerykanami
- jak przeprowadzić skuteczną prezentację i jak mówić, aby „trafić” do Amerykanów
O efektywnej współpracy z Amerykanami opowie:
Magdalena Żymełka – trenerka biznesu i kompetencji międzykulturowych, konsultantka.
Jako trenerka i konsultantka pracuje od 2007 roku, zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Pracowała w takich regionach jak: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa, Ukraina, Norwegia, Szwecja, Finlandia, Niemcy, Hiszpania, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA) i szkoliła osoby z tych regionów.
Codzienne zaangażowanie Magdy w pracę z różnorodnym, globalnym zespołem, w szczególności z kolegami i koleżankami z USA, a także możliwość pracy i życia w USA, udoskonaliły jej zdolność rozumienia i skutecznego poruszania się po różnych niuansach kulturowych. Jej doświadczenie sprawiło, że jest biegła w niwelowaniu różnic kulturowych i wspieraniu integracyjnego i opartego na współpracy środowiska.
Prowadzi szkolenia i konsultacje dla menedżerów oraz ich zespołów z tematów takich jak: wzmacnianie kompetencji i umiejętności menedżerskich, zarządzanie różnorodnymi zespołami, kultura feedbacku, efektywna komunikacja i współpraca międzykulturowa oraz praca w wirtualnym zespole.
Zrealizowała łącznie 7 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali, jak i zdalnie.
Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446
Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Warsztaty online z BALAJCZA - „Amerykańska kultura. Jak zrozumieć i przezwyciężyć kulturowe wyzwania?”
L'événement est terminé.