Szkolenie RP et Communication RH Marketing et Publicité Gestion

Warsztat: Od insightu do briefu strategicznego i komunikacyjnego dla marki - wykorzystanie badań w działaniach marketingowych


Al. Jerozolimskie 93 (Nowogrodzka Square), Warszawa; IV piętro

Język : polski

Zapisy zbierane są do :
Czwartek 16 Styczeń 2020 - 12H00

Cena :
550 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 750 PLN pozostałe osoby
Osobom, które anulują swój udział w warsztatach do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed warsztatami, koszty nie są zwracane.

Zapisy *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Dobra strategia i komunikacja marki powstają w oparciu o dobry brief. A dobry brief bazuje na prawdziwych insight’ach odbiorców (rozumianych tu jako konsumentów, ale i pracowników czy partnerów B2B). To wymaga, by badania, na podstawie których brief powstaje, były niezwykle rzetelne i pomagały ukierunkować się na odbiorców i głębokie zrozumienie ich potrzeb, czyli #usercentric. Zaprojektowana w ten sposób komunikacja będzie bardziej angażująca i efektywna.

 

Ania i Carolina łączą swoje doświadczenie z branży marketingowej z metodologiami projektowania zorientowanego na ludzi i doradztwem strategicznym w rozwoju innowacji w businessie po to, aby m.in. efektywnie wspierać marki w budowaniu angażującego total brand experience.

 

„ Dzięki temu wieloletniemu doświadczeniu, wiemy gdzie są trudności i pułapki pracy na insightach, jaką wartość w projektowanie Brand Experience ma pogłębianie wiedzy z badań ilościowych o tą płynącą z badań jakościowych, dlaczego fokus nie jest rekomendowaną przez nas metodą prowadzenia badań…”

 

Dobry brand experience to taki, który jest projektowany w sposób zorientowany na ludzi, tych na zewnątrz organizacji jak i tych, którzy ją tworzą. Dlatego też w trakcie trwania warsztatów będą mieli Państwo okazję sprawdzić:

  • Jak pozyskać jakościowe insighty do pracy
  • Jak przekształcić wiedzę z badań w wartość dla organizacji
  • Jak stworzyć brief, który efektywnie wykorzysta wiedzę pozyskaną z badań jakościowych

 

Korzyści dla uczestników:

  • Zrozumienie perspektywy badawczej i narzędzi badań jakościowych oraz umiejętność dalszej pracy z insigth’ami z tych badań.
  • Znajomość odpowiednich narzędzi, które wspierają tworzenie rozwiązań  zorientowanych na potrzeby użytkowników docelowych
  • Umiejętność sporządzenia briefu komunikacyjnego, w którym zapraszamy projektantów do procesu projektowania rozwiązań w sposób zorientowany na ludzi #usercentereddesign
  • Przyjęcie nowej perspektywy na total brand experience

 

Program warsztatów:

  • Jak pozyskać jakościowe insighty do pracy

Prezentacja i ćwiczenia: Jakie istnieją metody badań jakościowych, kiedy je wykorzystać, jak z danych pozyskać jakościowy i trafny insight, trening metody


  • Jak przekształcić wiedzę z badań w wartość dla organizacji

Prezentacja i ćwiczenie: Narzędzia umożliwiające wdrożenie kultury pracy projektowej zorientowanej na użytkowników


  • Jak stworzyć brief, który efektywnie wykorzysta wiedzę pozyskaną z badań jakościowych

Ćwiczenie: Tworzenie briefu komunikacyjnego dla działań skierowanych do konsumentów

 

Grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do managerów z dziedzin: Brand Experience, HR, Employer Branding, Marketing

 

Skontaktuj się z nami

Anna Maria Piszewska, Specjalista ds. Szkoleń CCIFP

anna.piszewska@ccifp.pl; tel. +48 22 521 21 44, +48 506 166 736

 

 

Partner merytoryczny

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin