Visual Marketing


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
550 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 750 PLN pozostałe osoby.

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Warsztaty : Jak opowiadać historię marki i angażować konsumentów za pomocą zdjęć, filmów, infografik i memów.

 

>

Treści wizualne śrubuj? dziś wyniki ogl?dalności w internecie. Nic dziwnego, przekazywane przez nie informacje można szybko i łatwo zrozumieć. Wraz ze wzrostem popularności zdjęć, wideo czy infografik w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter, Instagram Snapchat…, marki odkrywaj? niesamowity potencjał treści wizualnych, które pozwalaj? skutecznie angażować konsumentów i budować wizerunek. Tylko jak stworzyć treści wizualne, które dotr? do konsumentow kiedy w internecie codziennie pojawiaj? się tysi?ce różnego rodzaju obrazków, a czas koncentracji internauty spadł do… 8 sekund? Jak wykorzystać treści wizualne w storytellingu i strategii marketingowej firmy?  

Program :

1. Zrozumieć internautów: psychologia lektury i modele zachowań w internecie.

2. Dlaczego treści wizualne s? łatwiejsze do zrozumienia.

3. Visual Content Marketing: definicja, rodzaje, case study.

4. 20 przykładów wykorzystania treści wizualnych w komunikacji marketingowej.  

5. 12 zasad tworzenia materiałów wiualnych (infografiki, Facebook, Instagram, Snapchat…).

6. Podstawowe zasady fotoedycji, czyli jak dobrać zdjęcia do tematu tekstu lub kampanii.

7. Jak stworzyć infografikę, etap po etapie.

8. Najczęściej popełniane błędy.

9. Co można zrobić samemu.

10. Jak wykorzystać treści wizualne w storytellingu i strategii marketingowej firmy.

11. Ćwiczenia.  

Osoba prowadz?ca warsztaty :

Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!