Tworzenie ofert wyróżniających się na tle konkurencji - praktyczny warsztat budowania oferty i przygotowywania specyfikacji produktu technicznego
Cena : Cena za szkolenie dla osoby z firmy stowarzyszonej przy zapisie na cały kurs 800 zł; cena regularna za udział osoby z firmy stowarzyszonej w pojedynczym szkoleniu bez zapisu na cały kurs 900 zł netto, cena regularna za udział w pojedynczym szkoleniu dla osoby spoza firm stowarzyszonych : 1050 zł netto
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Trzecie szkolenie półrocznego kursu sprzedażowego dla inżynierów handlowców (II edycja). Kurs trwa od lutego do lipca 2014 r.
>
Cel szkolenia:
Na tym warsztacie każdy z Uczestników stworzy swoj? wyróżniaj?c? się ofertę i oceni j? pod k?tem wyj?tkowości poł?czonej ze skuteczności?. Większość ofert na rynku nie zachęca do przeczytania – nasza uwaga kończy się na pierwszej stronie, a potem zagl?damy na ostatni? z cennikiem. Co powoduje, że oferta jest wyj?tkowa? Jak, bez żadnego wsparcia grafika, stworzyć coś wyj?tkowego? Jak dobrać słowa, obrazy i kolory, o czym pisać, a co pomin?ć.
Na warsztacie będziemy patrzyć na każdy ruch z perspektywy Klienta – to on w końcu ocenia j? najprecyzyjniej czasem, który w ni? inwestuje.
Program szkolenia:
1. „Dlaczego” oferty, czyli jak otwierać ofertę, żeby każdy chciał j? przeczytać
2. Indywidualizacja vs. masowość oferty – jak dobrze personalizować ofertę w krótkim czasie
3. Język oferty – słowa, którę buduj? więź i słowa, które j? niszcz?
4. Proces vs. efekt – co interesuje Klienta i jak to opisać
5. Czy oferta odpowiada na potrzeby czy je kreuje? Jak wzbudzić potrzebę słowami oferty?
6. Identyfikacja wizualna oferty – jak powinna wygl?dać oferta Twoje firmy?
7. Różnice między ofert? do czytania i prezentowania
Trener :
Maciej Żylewicz - Współwłaściciel firmy Piasecka & Żylewicz
Biznesowy Coach (ukończył szkołę CoachU), Trener i Assessor. Współprowadzi firmę Piasecka & Żylewicz, zrzeszaj?c? 15 ekspertów zajmuj?cych się różnymi dziedzinami rozwoju osobistego i efektywności pracy. Jest właścicielem i zarz?dza międzynarodow? firm? produkcyjn? specjalizuj?c? się w projektowaniu i przygotowaniu gier strategicznych na rynek amerykański i rynki EU
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Tworzenie ofert wyróżniających się na tle konkurencji - praktyczny warsztat budowania oferty i przygotowywania specyfikacji produktu technicznego
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte