Trendy w Marketingu digital
Cena : 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby.
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Seminarium w języku angielskim
>
Jako marketerzy, jesteśmy bombardowani nowinkami technologicznymi. Jak odróżnić ulotny trend od przydatnego narzędzia? Które technologie dopiero raczkuj?, a których możemy już z łatwości? użyć?
Celem spotkania jest omówienie najciekawszych trendów świata Digital Marketingu. Między innymi, poruszymy kwestie ł?czenia online’u z offlinem, tworzenia efektywnej treści oraz projektowania stron zoptymalizowanych pod użytkownika. Udowodnimy, że digital nie kończy się na pozyskiwaniu ruchu na stronę i nie stanowi lustrzanego odbicia kampanii tradycyjnych. Przedstawimy pełen wachlarz możliwości jakie oferuje nam online: personalizacja, szczegółowa analiza, bezpośredni kontakt...etc.
Zapraszamy na seminarium! Poznasz najważniejsze trendy tego roku oraz dowiesz się jak skutecznie wykorzystać je we własnej strategii marketingowej.
PROGRAM :
Odpowiemy na najczęściej zadawane pytania Digital Marketingu
- Jak poł?czyć działania offline z online’em?
- Jak tworzyć angażuj?c? treść?
- Jak zarz?dzać ruchem pozyskanym na stronę?
Na spotkanie zapraszamy wszystkich marketerów.
Uwaga : Spotkanie w języku angielskim
Szkolenie jest zamknięte dla przedstawicieli innych agencji reklamowych oraz firm konsultingowych.
Osoba prowadz?ca :
Claudia Sławek - Marketing Account Manager
Specjalizuje się w obsłudze kampanii PPC (pay-per-click), optymalizacji ścieżki zakupowej klienta oraz kreatywnym rozwoju obsługiwanych marek. Z doświadczeniem w branży beauty w koncernie L’Oreal oraz z ekspertyz? w obsłudze dużych klientów digitalowych w Google, aktualnie obsługuje pierwszy sklep e-commerce koncernu Pierre Fabre Dermo-cosmetique. Absolwentka kierunku Master in Management ze Specjalizacj? w Marketingu na uczelni HEC Paris. Obsługuje klientów w języku francuskim, polskim i angielski.
Maxime Dupres La Tour - Account Manager & PPC Specialist
Maxime jest specjalist? w obsłudze kampanii PPC (pay-per-click) w Google, Facebook i Instagram. Jest też odpowiedzialny za testowanie i implementację alternatywnych kanałów pozyskiwania ruchu takich jak afiliacja, native display czy reklama na platformach Twitter, LinkedIn czy Pinterest. Z doświadczeniem w budowaniu strategii marketingowej dla wielu Berlińskich startupów, Maxime obsługuje teraz kampanie reklamowe zarówno dla klientów B2B jak i B2C. Wśród jego portfolio znajduj? się tacy klienci jak francuska marka skórzanych akcesoriów Noreve oraz francuska platforma e-bookowa Youboox. Maxime ukończył studia inżynierskie oraz Master in Management na uczelni Kedge Business School. Obsługuje klientów w języku Francuski i Angielskim.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Trendy w Marketingu digital
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte