Strategie sprzedaży na wymagającym rynku
>
Klient w ostatnim czasie zdecydowanie zmienia swoje nastawienie. Nie potrzebuje już długich rozmów przy kawie, a raczej szybkiej, konkretnej porady eksperta lub nie widzi wartości dodanej ze spotkania. Na podstawie analiz rynkowych, 450 firm z różnych branż przedstawimy oczekiwania ze strony klienta biznesowego w odniesieniu do zachowań przedstawicieli firmy. Przedstawimy 4 główne strategie ze strony klienta w stosunku do sprzedawcy w zakresie jego oczekiwań i pokażemy modele jak zatem pracować z klientem, który tak się zmienia.
Osoba prowadz?ca :
ALEKSANDRA ANKLEWICZ - Konsultant, trener, coach
Ekspert do spraw podnoszenia efektywności organizacji sprzedażowych. Ponad 10 lat współpracowała z wiod?cymi na międzynarodowym rynku organizacjami konsultingowo-szkoleniowych przy analizie potencjału, optymalizowaniu modeli biznesowych i układaniu strategii sprzedażowych dopasowanych do zmian na rynku klienta. Jej głównym zadaniem była zdefiniowanie kluczowych obszarów dla rozwoju biznesu klienta oraz podniesienie kompetencji w tych obszarach. Układa i prowadzi długoterminowe projekty dla całych organizacji sprzedażowych. Przygotowuje managerów do pełnego wykorzystania własnego potencjału i przyjęcia najważniejszych ról w organizacji. Czas wolny spędza z dziećmi w lasach piniowych Toskanii poznaj?c tajniki włoskiej kultury i języka.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Strategie sprzedaży na wymagającym rynku
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte