Strategie sprzedaży na wymagającym rynku


CCIFP: ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
bezpłatne

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Klient w ostatnim czasie zdecydowanie zmienia swoje nastawienie. Nie potrzebuje już długich rozmów przy kawie, a raczej szybkiej, konkretnej porady eksperta lub nie widzi wartości dodanej ze spotkania. Na podstawie analiz rynkowych, 450 firm z różnych branż przedstawimy oczekiwania ze strony klienta biznesowego w odniesieniu do zachowań przedstawicieli firmy.   Przedstawimy 4 główne strategie ze strony klienta w stosunku do sprzedawcy w zakresie jego oczekiwań i pokażemy modele jak zatem pracować z klientem, który tak się zmienia.

Osoba prowadz?ca :


ALEKSANDRA ANKLEWICZ - Konsultant, trener, coach

Ekspert do spraw podnoszenia efektywności organizacji sprzedażowych. Ponad 10 lat współpracowała z wiod?cymi na międzynarodowym rynku organizacjami konsultingowo-szkoleniowych przy analizie potencjału, optymalizowaniu modeli biznesowych i układaniu strategii sprzedażowych dopasowanych do zmian na rynku klienta. Jej głównym zadaniem była   zdefiniowanie kluczowych obszarów dla rozwoju biznesu klienta oraz podniesienie kompetencji w tych obszarach. Układa i prowadzi długoterminowe projekty dla całych organizacji sprzedażowych. Przygotowuje managerów do pełnego wykorzystania własnego potencjału i przyjęcia najważniejszych ról w organizacji. Czas wolny spędza z dziećmi w lasach piniowych Toskanii poznaj?c tajniki włoskiej kultury i języka.

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!