Strategia pozycjonowania marki
Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Jak wyróżnić się z tłumu innych marek? - Warsztaty o definiowaniu strategii pozycjonowania marki.
>
Tworzenie marki jest złożonym procesem zarówno analitycznym jak i kreatywnym, który na końcu musi wybrzmieć w postaci krótkiego hasła i wygl?du marki. To co na końcu jest proste, niekoniecznie takie jest po drodze, a marka stworzona „po bożemu“ wymaga często rygorystycznego podejścia intelektualnego. Mówi?c inaczej wymaga przemyślanej strategii pozycjonowania.
W ramach naszego szkolenia opowiemy o tym czym jest pozycjonowanie zarówno w teorii jak i praktyce. Wskażemy jak zabrać się za stworzenie strategii pozycjonowania by efekt końcowy był spójny i inspiruj?cy zarazem. Szkolenie będzie ilustrowane wieloma przykładami z Polski i zagranicy, a znacz?ca część zajęć zostanie poświęcona praktycznemu poznaniu narzędzi stosowanych na poszczególnych etapach tworzenia pozycjonowania.
Program szkolenia
- Co to jest pozycjonowanie marki i czemu służy? Podstawowa typologia strategii pozycjonowania
- Jak zabrać się za prace nad pozycjonowaniem? Jak wygl?da proces?
- Budowa strategii pozycjonowania. Z jakich elementów się składa, jak się pracuje nad pozycjonowaniem?
- Case study – tworzenie strategii pozycjonowania na brief (praca w grupach)
- Przełożenie zapisów pozycjonowania na wygl?d i działania komunikacyjne marki.
Szkolenie jest dedykowane marketerom, którzy planuj? wprowadzenie na rynek nowej marki lub zastanawiaj? się nad re-pozycjonowaniem marki już istniej?cej. Know how pozyskany w trakcie szkolenia można będzie wykorzystać w bież?cej pracy strategicznej.
W trakcie dnia przewidziany jest wspólny lunch.
Osoba prowadz?ca warsztaty :
Arkadiusz Łoś - Brand Consulting & CI Director, Dragon Rouge Warszawa
Doświadczony strateg marketingowy. Od 2009 roku pracuje w Dragon Rouge, międzynarodowej agencji projektowania marek i innowacji, gdzie odpowiada za kompleksowe projekty budowania, repozycjonowania i rebrandingu marek. Dba o to by strategia marki znajdowała właściwe odzwierciedlenie w designie. Wcześniej pracował w agencji interaktywnej Tribal DDB, agencji reklamowej DDB Warszawa oraz współtworzył Corporate Profiles Consulting, agencję marketingu strategicznego, gdzie ostatnio pracował i lider jednego z zespołów konsultantów.
Pracował m.in. dla, Lukas Banku, Eurobanku, Orange, Warty, Leroy Merlin, Providenta, Banku BPH Grupy Żywiec, Sygnity, Onetu, Grupy Topex, PGNiG, Gras Savoye, Ghelamco, Edenred i innych
Wykłada w Szkole Strategii Marki oraz Szkole Brand Design przy SAR. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Autor licznych artykułów w prasie branżowej i biznesowej.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Strategia pozycjonowania marki
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte