Sprzedaż przez Internet a ochrona konsumentów
Sprzedaż internetowa jest obecnie jedną z najbardziej dynamicznych i perspektywicznych branż. Równocześnie, prowadzenie handlu w Internecie wymaga od przedsiębiorców ciągłego dostosowywania swojej działalności do coraz bardziej rygorystycznych i szczegółowych regulacji związanych z ochroną konsumentów.
>
Wszystkich zainteresowanych tym, jak prowadzić e-sprzedaż zgodnie z prawem, CCIFP zaprasza na spotkanie Klubu Handlowca „Sprzedaż przez Internet a ochrona konsumentów”, które odbędzie się w dniu 5 grudnia 2013 r.
Udział w spotkaniu będzie doskonał? okazj?, aby odpowiedzieć na pytania nurtuj?ce przedstawicieli branży e-commerce: jakie konsekwencje niesie ze sob? wejście w życie nowej dyrektywy konsumenckiej? Jak zgodnie z prawem organizować promocje i inne działania marketingowe w stosunkach z konsumentami? Jakich klauzul umownych i zapisów w regulaminach należy unikać? Nasi eksperci opowiedz? o najistotniejszych wymogach prawa konsumenckiego i konsekwencjach zwi?zanych z jego nieprzestrzeganiem.
Spotkanie jest skierowane do kadry kierowniczej, dyrektorów handlowych, dyrektorów marketingu, osób odpowiedzialnych za rozwój sklepów internetowych, compliance oficerów. Udziału w wydarzeniu będzie cennym doświadczeniem zarówno dla przedstawicieli firm, które od lat prowadz? sprzedaż elektroniczn?, jak i tych, które dopiero planuj? podj?ć działania w tym kanale dystrybucji.
Program spotkania obejmuje:
- Nowa dyrektywa konsumencka – co zmieni w e-commerce?
- Klauzule abuzywne w umowach konsumenckich
- Przesyłanie niezamówionej informacji handlowej (spam)
- Regulacje konsumenckie i promocja w e-commerce
- Konsekwencje nieprzestrzegania reguł prawa konsumenckiego
Prelegent :
Joanna Affre, adwokat, Partner Zarz?dzaj?ca Accreo Legal
Od ponad 10 lat specjalizuje się w szeroko rozumianym prawie konkurencji.
Doradza klientom z branży FMCG, spożywczej, motoryzacyjnej, chemicznej, budowlanej oraz sektorów mediów i reklamy, a także prawa bankowego w zakresie kształtowania polityki dystrybucyjnej, przeciwdziałania porozumieniom antykonkurencyjnym i nadużywaniu pozycji dominuj?cej, fuzji i przejęć, prawa konsumenckiego, a także zwalczania nieuczciwej konkurencji. W tym zakresie prowadzi audyty i szkolenia dla przedsiębiorców, a także reprezentuje klientów zarówno w postępowaniach przed Prezesem UOKiK jak i s?dami.
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu nauk politycznych (IEP Strasbourg Francja), prawa wspólnotowego (Lyon III Francja) i prawa konkurencji (King's College, Londyn, Wielka Brytania).
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Sprzedaż przez Internet a ochrona konsumentów
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte