Networking  •  Spotkanie i wymiana

Spring Business Mixer

Język : angielski / polski

Cena :
Bezpłatne dla firm stowarzyszonych CCIFP.
Wydarzenie online. Przed rejestracją prosimy o zapoznanie się z zasadami spotkania.

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Otwórz się na nowe możliwości, wykorzystaj przynależność do CCIFP i zdobądź nowe kontakty biznesowe dzięki formule Business Mixera!

 

Szukasz partnerów biznesowych lub nowych klientów? A może chcesz powiększyć grono swoich dostawców lub podwykonawców? Jeśli zależy Ci na poszerzaniu sieci kontaktów Twojej firmy nie możesz przegapić tego wyjątkowego, bezpłatnego wydarzenia online.

W jego trakcie będziesz miał okazję nawiązać relacje handlowe z firmami zrzeszonymi w Konfederacji Lewiatan, Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej, Skandynawsko-Polskiej Izbie Gospodarczej oraz Polsko-Niemieckiej Izbie Przemysłowo-Handlowej.

 

O formule

Papierowe wizytówki zamieniamy na konto LinkedIn, a stoły, przy których odbywają się spotkania, stoją w przestrzeni wirtualnej. Dołącz do wydarzenia i przygotuj się na intensywny networking, podczas którego odbędziesz kilkanaście rozmów w zaledwie dwie godziny.
 

Każdy uczestnik zostanie przydzielony do kilku grup, utworzonych na podstawie wskazanych wcześniej preferencji*. W każdej z nich spotka się z 5 innymi osobami. Podczas jednej tury, uczestnik ma 3 minuty na prezentację swojej firmy, produktu i nawiązanie relacji z uczestnikami. Sesja w każdej grupie trwa 20 minut. Po zakończeniu sesji, po komunikacie on-line i  informacji od moderatora, uczestnik przesiada się do wskazanego mu wcześniej kolejnego stolika.

Po rejestracji na spotkanie, dzień przed wydarzeniem otrzymają Państwo link do platformy oraz indywidualny plan wirtualnych stolików, przy których w każdej turze zajmą Państwo miejsce.

Jest to jedyna w swoim rodzaju formuła networkingowa pozwalająca w krótkim czasie zdobyć wiele kontaktów.

Agenda:

  • 11.30 – 12.00: Połączenie testowe, aktualizacja profilu na platformie (opcjonalnie)
  • 13.00 – 13.15: Oficjalne otwarcie
  • 13.15 - 15.30: Business Mixer przy wirtualnych stolikach (usadzenie według indywidualnego harmonogramu)

Zachęcamy do zapoznania się z poniższymi informacjami, szczegółowa instrukcja obsługi platformy zostanie również Państwu przekazana mailowo wraz z potwierdzeniem rejestracji.  

  • *Organizatorzy nie gwarantują spotkania z firmami z każdej z branż, które uczestnik zaznaczył na formularzu zgłoszeniowym.
  • Zapraszamy 1 reprezentanta z firmy.
  • Od firm, które potwierdzą swoją obecność, a nie wezmą udziału i nie odwołają rejestracji do 48h przed wydarzeniem może zostać pobrana opłata w wysokości 200 PLN netto+VAT.

 

Informacje techniczne o platformie :

Zobacz jak wygląda platforma Venture Cafe (video ANG)

  • link do platformy zostanie przekazany uczestnikom na dzień przed wydarzeniem;
  • logowanie do platformy odbywa się najsprawniej poprzez przeglądarkę Chrome;
  • przed zalogowaniem się na stronie wydarzenia zaleca się sprawdzić w ustawieniach komputera, czy kamera i mikrofon są włączone i działają prawidłowo;
  • następnie należy kliknąć przycisk “ Sign in to join event”;
  • proszę wprowadzić swój adres e-mail, a następnie kliknąć przycisk “Continue”;
  • pojawi się okno, w którym należy wpisać swoje pełne imię i nazwisko oraz hasło składające się z co najmniej 6 znaków;
  • należy zaznaczyć pole “I agree to the terms and conditions” i kliknąć “joint event now”;
  • w następnym kroku należy kliknąć “I’m in a hurry, take me right into the event”;
  • po zalogowaniu znajdą się Państwo na platformie, gdzie widoczne są sześcioosobowe stoliki oznaczone u dołu numerami. Po lewej stronie ekranu widoczne są piętra - po zalogowaniu do platformy użytkownik trafia na 1wsze piętro. Jeżeli Państwa stolika nie ma na tym piętrze, proszę przejść na wyższe piętro wybierając je z panelu po lewej stronie ekranu.;
  • aby usiąść przy konkretnym stoliku, do którego są Państwo przypisani, klikamy dwa razy w dany stolik;
  • na dole ekranu znajdują się przyciski kontrolne - kamera, mikrofon, chat, udostępnianie ekranu, itp. - aby rozmawiać i widzieć gości należy włączyć kamerę i mikrofon;
  • podczas całego eventu mogą Państwo komunikować się na czacie ogólnym “chat”, gdzie wysyłać będziemy powiadomienia lub prywatnie poprzez wyszukanie konkretnego uczestnika “Participants” i kliknięcie w okno czatu.

 

Zapraszają

PARTNER WYDARZENIA

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!