Spotkania z Francją
>
Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce od lat promuje i wspiera współpracę francusko-polsk?. Zadaniem akcji „SPOTKANIA Z FRANCJĄ” jest uświadomienie nam wszystkim jak silna i wielowymiarowa jest wieź pomiędzy Francj? a Polsk?. Pragniemy przedstawić aspekty tej obecności zarówno grupie przedsiębiorców i instytucji jak i szerokiej publiczności, wł?czaj?c ich jednocześnie do aktywnego uczestnictwa.
SPOTKANIA Z FRANCJĄ:
1. Promuj? obecność Francji w Polsce: ukazuje Francję jako kraj dynamiczny, nowoczesny, podkreśla, że Francja to od 5 lat największy inwestor zagraniczny w Polsce
2. Stwarzaj? wyj?tkow? okazję do przeprowadzenia wspólnej akcji przez wszystkie firmy francuskie obecne w Polsce. Pozwala to na stworzenie efektu synergii.
3. Dynamizuj? francusko-polskie stosunki handlowe i kontakty pomiędzy firmami francuskimi i polskimi.
http://www.spotkaniazfrancja.pl
SPOTKANIA Z FRANCJĄ KIEROWANE SĄ DO:
• Szerokiej publiczności
• Przedsiębiorstw polskich i francuskich, instytucji państwowych i kulturalnych
• Szerokiej grupy mediów
RAMOWY PROGRAM SPOTKAŃ Z FRANCJĄ CCIFP:
- 16 listopada o północy - Wieczór otwieraj?cy Beaujolais Nouveau
17 – 23 listopada 2005 Animacje:
- 19 listopada „Noc reklamożerców” (projekt zarz?dzany przez SAR) - 8 miast
- 22 listopada 2005 - III Targi Francusko-Polskie i konferencja tematyczne: Miasto przyszłości - Przestrzeń życia
- 23 listopada 2005 - Wieczór Galowy
- 24 listopada 2005, godz. 18 - Debata nt. stereotypów "Rozwód Pani Walewskiej z Napoleonem ?"
Program wzbogacony zostanie o wydarzenia kulturalne organizowane przez partnerów takich jak Instytut Francuski, Urz?d Miasta Stołecznego Warszawy, Maison de la France, Towarzystwo Przyjaźni Polsko-Francuskiej.
Szczegółowe informacje znajd? Państwo na specjalnej stronie internetowej www.spotkaniazfrancja.pl
Firmy stowarzyszone w ramach akcji Spotkania z Francj? organizować będ? swoje własne akcje np. koncerty (Urz?d Miasta Stołecznego Warszawy), Dzień Frankofonii, dni otwarte w salonach koncesjonariuszy itd. Akcje te mog? mieć nie tylko charakter ogólnopolski, zachęcamy do przeprowadzania akcji o wymiarze lokalnym.
Oferta dla firm zainteresowanych aktywnym uczestnictwem w Tygodniu Francuskim lub sponsoringiem:
Kontakt : Agnieszka Broniecka, tel: (22) 696 75 80.
Kreację na Spotkania z Francj? przygotowała agencja moderna:dom kreacji.
Wkrótce przekażemy Państwu więcej informacji.
Patroni medialni:
Mapa dojazdu
Spotkania z Francją
L'événement est terminé.