Social Media Marketing B2C - Jak stworzyć i zrealizować skuteczną strategię marketingową B2C w mediach społecznościowych

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

Spotkanie prowadzone jest w ramach cyklu "Narzędzia Nowego Marketingu" - spotkanie drugie

>

Firmy, które prowadz? działania marketingowe w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter czy Youtube zwiększaj? szanse dotarcia do swojej grupy docelowej i zaangażowania jej w interakcję. Niektóre z nich, jak Burberry czy Nike, stworzyły nawet nowe modele biznesowe w oparciu o social media, dzięki czemu zwiększyły sprzedaż. Marki, które będ? „digirati” (od digi - digital, rati - wyedukowane) wygraj? z konkurencj?, wynika z badan Capgemini.  

W programie seminarium:

  • Przegl?d mediów społecznościowych w Polsce i na świecie
  • Najlepsze praktyki w social media marketingu
  • Szanse i zagrożenia
  • Najcześciej popełniane błędy
  • Jak zbudować i zrealizować skuteczn? strategię marketignow? w social medi
  • Koszty obecności w mediach społecznościowych (budżetowanie)

Do kogo skierowane jest seminarium?

Zapraszamy dyrektorów i specjalistów marketingu, PR i komunikacji, szefów firm, specjalistów social media w firmie i właścicieli małych i średnich biznesów.

Prowadz?cy :

Krzysztof   Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).

Partner merytoryczny :

Celem całego cyklu „Narzędzia Nowego Marketingu” jest przekazanie Państwu umiejętności wykorzystywania narzędzi nowego marketingu, takich jak organizowanie akcji promocyjnych w social media, prowadzenie bloga firmowego, używanie White Papers, itp.

Z uwagi na duż? różnorodność branż, w jakich Państwo pracuj? a także specyfikę narzędzi nowego marketingu część spotkań przeznaczona jest dla firm z sektora B2B a część dla firm z sektora B2C.

Program cyklu :

Termin

Temat

Prelegent

16 stycznia 2013

Blog Marketing

Mediapolis Interactive

27 lutego 2013

Social Media Marketing B2C

Mediapolis Interactive

27 marca 2013

Social Media Marketing B2B

Mediapolis Interactive

24 kwietnia 2013

White Papers - narzędzie marketingu B2B

Mediapolis Interactive

5 czerwca 2013

Prawo autorskie w marketingu on-line

Kochański, Zięba, Rapala i Partnerzy

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!