Social Media Marketing B2C - Jak stworzyć i zrealizować skuteczną strategię marketingową B2C w mediach społecznościowych
Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Spotkanie prowadzone jest w ramach cyklu "Narzędzia Nowego Marketingu" - spotkanie drugie
>
Firmy, które prowadz? działania marketingowe w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter czy Youtube zwiększaj? szanse dotarcia do swojej grupy docelowej i zaangażowania jej w interakcję. Niektóre z nich, jak Burberry czy Nike, stworzyły nawet nowe modele biznesowe w oparciu o social media, dzięki czemu zwiększyły sprzedaż. Marki, które będ? „digirati” (od digi - digital, rati - wyedukowane) wygraj? z konkurencj?, wynika z badan Capgemini.
W programie seminarium:
- Przegl?d mediów społecznościowych w Polsce i na świecie
- Najlepsze praktyki w social media marketingu
- Szanse i zagrożenia
- Najcześciej popełniane błędy
- Jak zbudować i zrealizować skuteczn? strategię marketignow? w social medi
- Koszty obecności w mediach społecznościowych (budżetowanie)
Do kogo skierowane jest seminarium?
Zapraszamy dyrektorów i specjalistów marketingu, PR i komunikacji, szefów firm, specjalistów social media w firmie i właścicieli małych i średnich biznesów.
Prowadz?cy :
Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).
Partner merytoryczny :
Celem całego cyklu „Narzędzia Nowego Marketingu” jest przekazanie Państwu umiejętności wykorzystywania narzędzi nowego marketingu, takich jak organizowanie akcji promocyjnych w social media, prowadzenie bloga firmowego, używanie White Papers, itp.
Z uwagi na duż? różnorodność branż, w jakich Państwo pracuj? a także specyfikę narzędzi nowego marketingu część spotkań przeznaczona jest dla firm z sektora B2B a część dla firm z sektora B2C.
Program cyklu :
Termin | Temat | Prelegent |
16 stycznia 2013 | Blog Marketing | Mediapolis Interactive |
27 lutego 2013 | Social Media Marketing B2C | Mediapolis Interactive |
27 marca 2013 | Social Media Marketing B2B | Mediapolis Interactive |
24 kwietnia 2013 | White Papers - narzędzie marketingu B2B | Mediapolis Interactive |
5 czerwca 2013 | Prawo autorskie w marketingu on-line | Kochański, Zięba, Rapala i Partnerzy |
Mapa dojazdu
Social Media Marketing B2C - Jak stworzyć i zrealizować skuteczną strategię marketingową B2C w mediach społecznościowych
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte