Senior - Konsument Przyszłości : nakreślenie profilu konsumenta
Spotkanie drugie
>
Zapraszamy serdecznie na drugie już spotkanie w ramach projektu Senior-Konsument przyszłości.
Program dyskusji :
1. Konsument-Senior : nakreślenie profilu konsumenta
- cechy grupy konsumenckiej
- funkcje społeczne
- wartości życiowe i przyzwyczajenia
- potrzeby
- portfel
2. Konsument-Senior : co, gdzie, jak i dlaczego kupuje ?
- Co : produkty i usługi obecnie najczęściej kupowane przez Konsumenta-Seniora
- Gdzie : miejsce nabywania produktów i usług
- Jak i dlaczego : czynniki maj?ce wpływ na decyzje zakupowe
Koncepcja projektu :
W ramach programu „Senior – konsument przyszłości” odbędzie się z kilka spotkań dyskusyjnych i warsztatowych, podczas których zdefiniujemy najważniejsze obszary rozwoju działalności firm w perspektywie dopasowania do potrzeb i oczekiwań Seniorów.
Zbierzemy nasze dobre praktyki, ciekawe rozwi?zania oraz wypracujemy wspólne tematy, które wymagaj? dodatkowej pogłębionej analizy (Wspólny raport: „Senior – konsument przyszłości”).
Cykl skierowany do firm, które zdaj? sobie sprawę ze skali zmian demograficznych i chc? dobrze przygotować się do obsługi tego rosn?cego segmentu konsumentów.
Chcemy, aby nasza wspólna debata, wymiana doświadczeń oraz prowadzenie dodatkowych badań tego zagadnienia pozwoliły na faktyczne wdrożenie wypracowanych wspólnie wniosków i rozwi?zań.
Korzyści dla firm zaangażowanych:
- wsparcie merytoryczne przy wypracowywaniu wewnętrznych strategii biznesowych,
- inspiracja i kooperacja przy adaptacji produktów i usług do potrzeb Seniorów przyszłości,
- promocja wizerunkowa w środowisku biznesowym (na LinkedIn, Spotkania Warszawskie na Zamku Królewskim, Raport „Senior – konsument przyszłości” oraz inne działania publiczne Izby),
- promocja w środowisku konsumenckim - wsparcie w dotarciu do Klientów końcowych (kampania społeczna, Targi dla Seniorów),
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Senior - Konsument Przyszłości : nakreślenie profilu konsumenta
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte