Konferencja i Seminarium RH

Seminarium: Kompetencje jako baza rozwoju organizacji XXI wieku

Cena :
260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby
Osobom, które anulują swój udział w seminarium do 3 dni przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów szkolenia. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 3 dni przed szkoleniem, koszty nie są zwracane.

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Wszyscy mówimy o kompetencjach, jeszcze częściej odwołujemy się do braku kompetencji, niekompetencji. Jednak: mimo tak kluczowej roli kompetencji w zakresie zarządzania biznesem – nie badamy ich dokładnie w ramach rekrutacji.

 

Posłużmy się cytatem: „słowo kompetencje odnosi się do tego, co przedsiębiorstwo jest w stanie lub powinno zrobić, aby osiągnąć cele założone w swojej strategii” (Dave Ulrich, Liderzy zarządzania zasobami ludzkimi. Nowe wyzwania, nowe role”, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001). Wszyscy mówimy o kompetencjach, jeszcze częściej odwołujemy się do braku kompetencji, niekompetencji. Jednak: mimo tak kluczowej roli kompetencji w zakresie zarządzania biznesem – nie badamy ich dokładnie w ramach rekrutacji. Poszukujemy raczej konkretnych kwalifikacji („pięć lat na podobnym stanowisku, praca na danym systemie, ukończenie szkoły wyższej o takim a takim profilu”), ale niekonkretnie zdefiniowanych kompetencji (logiczne myślenie, zorientowanie na cel). Na naszych warsztatach chcielibyśmy odnieść się do głębi rozumienia kompetencji: rozłożymy ją na czynniki pierwsze, a później złożymy w potencjalne modele kompetencyjne. Zastanowimy się czym są kompetencje biznesowe, czy można wybrać te, które zawsze zaświadczą o skuteczności czyjegoś działania i czy XXI wiek to nowe kompetencje, czy tylko na nowo odkrywamy ten obszar?

 

Program :

  • Czym jest kompetencja? Budowa kompetencji.
  • Kompetencje XXI wieku – różne perspektywy.
  • Kompetencje biznesowe – czym są i jak je badać?
  • Kompetencje potrzebne do skutecznego działania - świadomość potrzeb, benchmark, narzędzia wspierające – Archipelago Competence Game.
  • Modele kompetencji w organizacji – czym jest, jak go budować (case study).

 

Grupa docelowa:

Osoby zajmujący się szeroko rozumianym rozwojem pracowników w organizacji (szkolenia, assessment/development center, rekrutacje) oraz menadżerowie zespołów.

 

Skontaktuj się z nami

Anna Maria Piszewska, Specjalista ds. Szkoleń CCIFP

anna.piszewska@ccifp.pl; tel. +48 22 521 21 44, +48 506 166 736

 

 

Partnerzy merytoryczni

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin