Rekrutacja handlowców

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

Jak zaistnieć w dżungli ogłoszeń, dotrzeć do najlepszych kandydatów i skutecznie ich zweryfikować? Zapraszam na warsztat, podczas którego poszukamy odpowiedzi na to pytanie.

>

W chwili, w której czytacie Państwo te słowa, w popularnym portalu pracy jest prawie 31  000 ogłoszeń.   Słowem kluczowym w prawie 12  000 z nich jest „sprzedaż”. Zawężenie wyszukiwań do województw: mazowieckiego, dolnośl?skiego, śl?skiego i małopolskiego zmniejsza tę liczbę tylko o połowę. Nawet ostrożne kalkulacje pokazuj?, że prawie 20% ofert pracy wi?że się ze sprzedaż?.

Na nasze spotkanie zapraszamy osoby odpowiedzialne za rekrutację osób na stanowiska sprzedażowe – zwłaszcza te, które dopiero rozpoczynaj? swoj? przygodę z rekrutacj? lub tylko poszukiwaniami kandydatów tej branży. Podczas warsztatów poznacie Państwo nowoczesne metody dotarcia do kandydatów i sposoby efektywnej selekcji. Porozmawiamy także o najczęstszych problemach, z jakimi może się spotkać rekruter i znajdziemy czas, by wymienić się dobrymi praktykami. Po spotkaniu będziecie Państwo mogli wdrożyć gotowe rozwi?zania bezpośrednio w swoim miejscu pracy.

Plan spotkania :

  1. Dobry czyli jaki – najważniejsze cechy skutecznego handlowca.
  2. Kim oni s?? Kilka słów o grupie docelowej.
  3. Niestandardowe metody i narzędzia poszukiwania Kandydatów.
  4. Kogo wybrać? Skuteczna selekcja i weryfikacja Kandydatów.
  5. Sukcesy i porażki w rekrutacji handlowców – kilka case study.
  6. Zrekrutowany i co dalej, czyli o zatrzymywaniu najlepszych.

Osoba prowadz?ca warsztaty :

AnetaDziadkowiec, HR Manager Jobs Plus. W agencji rekrutacje przedstawicieli handlowych stanowi? gros prowadzonych procesów – dlatego wiem, jak dużym wyzwaniem jest znalezienie i zatrudnienie dobrego handlowca. Od pięciu lat zajmuję się rekrutacjami dla międzynarodowych organizacji oraz firm sektora MSP. Dzięki tym doświadczeniom wiem, że każda firma, nie tylko o uznanej marce, może wypracować swój sposób na pozyskanie odpowiednich kandydatów.

Partner merytoryczny :

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!