Reklama tradycyjna i on-line – aspekty prawne
Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
>
Zakres spotkania :
- reklama wprowadzaj?ca w bł?d – co oznacza wprowadzenie w bł?d, przykłady reklam wprowadzaj?cych w bł?d,
- wzorzec konsumenta dla oceny działań reklamowych – czy zdaniem s?dów konsument jest łatwowierny?
- reklama porównawcza – kiedy i jak możemy porównać nasze produkty do produktów konkurencji;?
- niedozwolone formy reklamy: reklama ukryta, reklama uci?żliwa, reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami;
- czy możliwe jest kierowanie reklam do dzieci?
- konkurs/loteria jako forma działalności promocyjnej;
- jak w zgodzie z prawem zorganizować i przeprowadzić konkurs/loterię promocyjn??
Prelegenci :
Radca prawny, Partner w Kancelarii Kochański Zięba Rapala i Partnerzy. Kieruje Departamentem Prawa Handlu i Dystrybucji. Specjalizuje się w prawie żywnościowym, prawie marketingu, handlu i dystrybucji.
Posiada szerokie doświadczenie w zakresie tworzenia i negocjowania umów handlowych, w tym w szczególności w tworzeniu systemów dystrybucyjnych. Od kilku lat kieruje Praktyk? Zwalczania Nieuczciwej Konkurencji w KZRP i uczestniczy w projektach z zakresu prawa ochrony własności przemysłowej. Doradza klientom z sektora dóbr szybkozbywalnych (FMCG), spożywczego, chemicznego, farmaceutycznego, kosmetycznego oraz motoryzacyjnego. Krzysztof Zięba jest również ekspertem w zakresie rozwi?zywania sporów dotycz?cych nazw domen i doradza klientom przy odzyskiwaniu bezprawnie zajętych domen internetowych przed właściwymi s?dami arbitrażowymi. Współpracował przy przygotowaniu tzw. Białej Księgi we współpracy z Francusk? Izb? Przemysłowo-Handlow? w Polsce w zakresie obejmuj?cym propozycje rozwi?zań dotycz?cych procedur zmierzaj?cych do wzmocnienia egzekwowalności ochrony patentowej.
Radca prawny, Partner w Kancelarii Kochański Zięba Rapala i Partnerzy. Kieruje Praktyk? Sporów Prawnoautorskich oraz Danych Osobowych, uczestniczy również w pracach Praktyki Internet i E-commerce oraz Praktyki Nowych Technologii i Cyfryzacji. Posiada bogate doświadczenie w sprawach zwi?zanym z prawem ochrony danych osobowych, prawem prasowym, prawem autorskim i ogólnymi przepisami dotycz?cymi środków masowego przekazu. Doradza także w projektach zwi?zanych z sektorem technologii informatycznych. Posiada doświadczenie w obsłudze prawnej firm z sektora IT, agencji reklamowych, koncernów medialnych w prowadzeniu procesów o ochronę dóbr osobistych. Pracowała również w biurze prawnym jednego z największych w Polsce wydawnictw prasy. Prowadziła również wiele wykładów i szkoleń, w szczególności z zakresu prawa ochrony danych osobowych, prawa autorskiego, prawa Internetu i e-commerce.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Reklama tradycyjna i on-line – aspekty prawne
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte