Polski VAT w Unii Europejskiej

Cena :
150 PLN + 22 % VAT firmy stowarzyszone
400 PLN + 22 % VAT firmy niestowarzyszone

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Prelegent: Ernst & Young

1. Wprowadzenie. Podstawowe informacje na temat zastosowania w Polsce prawa Unii Europejskiej po 1 stycznia 2004 r.

2.  Nowa ustawa o VAT - omówienie podstawowych zagadnień i pojęć:
  -   zakres opodatkowania
  -   obowi?zek podatkowy
  -    miejsce świadczenia
  -    podstawa opodatkowania
  -    wysokość opodatkowania
  -    odliczanie i zwroty podatku

3.  Nowa ustawa o VAT - zasady opodatkowania transakcji międzynarodowych.  
  -   wewn?trzwspólnotowa dostawa towarów
  -    wewn?trzwspólnotowe nabycie towarów
  -    eksport
  -    import/import usług

4.  Nowe obowi?zki sprawozdawcze.

5.  Podsumowanie. Sesja pytań.

Ernst & Young jest jedn? z wiod?cych międzynarodowych korporacji świadcz?cych usługi doradcze. Ernst & Young jest audytorem prawie 20% przedsiębiorstw znajduj?cych się na liście 1000 największych światowych firm magazynu Business Week pierwszym światowym liderem w dziedzinie doradztwa podatkowego, zatrudniaj?cym ponad 110 tysięcy specjalistów w 130 państwach. Polskie korzenie sięgaj? lat 1933/1939, kiedy brytyjska poprzedniczka   Ernst & Young, firma Whinney, Murray & Co prowadziła usługi doradcze w Warszawie. Jako Ernst & Young działa w Polsce od 1990 roku. Dzięki   poł?czeniu   z   zespołem   Andersena, Ernst & Young stał się największ? firm? audytowo - doradcz? na polskim rynku. Aktualnie działa w Polsce 8 biur Ernst & Young: w Warszawie, Poznaniu,   Wrocławiu,   Gdańsku, Katowicach, Szczecinie, Łodzi i Krakowie.

WARUNKI UCZESTNICTWA : Płatność niezbędna przed spotkaniem
1.         Koszt uczestnictwa wynosi 150 PLN HT + 22 % VAT (firmy stowarzyszone CCIFP) oraz 400 PLN HT + 22 % VAT (firmy niestowarzyszone)
Możliwe formy płatności: gotówka, karta bankowa, przelew bankowy na konto : Francuska Izba Przemysłowo–Handlowa w Polsce, BISE SA III o/W–Wa n ? 05 1370 1037 0000 1706 4017 2003 (z dopiskiem: 03.06.2004)
2.               W przypadku rezygnacji z udziału należy przesłać faks najpózniej na 1 dzień przed seminarium

Potwierdzenie uczestnictwa   traktujemy jako zobowi?zanie do zapłaty .

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!